Elsker jenta si<3 Skrevet 2. juli 2009 #1 Skrevet 2. juli 2009 datteren vår på 9 måneder falt ut av senga vår idag,men det virker ikke som om hun har vondt noen plass..men nå når hun skal legge seg,begynte jeg plutselig å tenke på hjernerystelse... jeg vet ikke hvordan hun falt,for det var samboeren min som hentet henne.. men hvordan kan man merke hjernerystelse på så små?
Lukkelukken og bebibror Skrevet 2. juli 2009 #2 Skrevet 2. juli 2009 Oppkast, om barnet virker fjernt og ikke følger med. Er det nyskjerrig på ting rundt seg, og det ikke har kastet opp innen en time så er faren liten. Det fikk hvertfall vi beskjed om når gullet var 8 mnd og gikk hodestups ut av vogna og rett i asfalten. Og det gikk kjempebra
Elsker jenta si<3 Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2009 Ok,det var bra å høre..=) Merker at hun ble litt mer "mammadalt" etter at hun falt ut,og far prøver å legge henne nå.. Har aldri hatt problemer med å legge henne før,men nå gråter hun. Hun ble sikkert veldig redd,stakkar=(
Lukkelukken og bebibror Skrevet 2. juli 2009 #4 Skrevet 2. juli 2009 Jaaa, det kan hende vettu MEN, om dere er bekymret, så er det bedre med en gang for mye til legen, enn en gang for lite
Mamma til 2 gutter(01 og 08)<3 Skrevet 2. juli 2009 #5 Skrevet 2. juli 2009 Gutten min er snart 9 mnd og gjorde det samme for 1 uke siden. Han sov i dobbelsenga og plutselig rullet han ut. Fikk en stor kul i pannen men ellers gikk det bra. Tør ikke la han sove i dobbelsenga mere nei
Elsker jenta si<3 Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. juli 2009 Nei,IKKE jeg heller!!Gud,har aldri vært så redd i hele mitt liv!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå