Mammas lille venn heter Liam Skrevet 2. juli 2009 #1 Skrevet 2. juli 2009 Har lest flere ulike innlegg på de ulike debatt forum, og det slår meg hvor lite respekt folk har for andre. Hvor langt skal vi synke? Jeg mener en ikke kan skylde på hormoner enn hvor mye gravid en er, eller ikke klarer å bli gravid. En ting er å ikke ha samme smak, mening, syn på livet osv. men å gå til motangrep somjeg vil kalle det og være personlig "hatsk" mot andre her inne synes jeg er lite voksent. Og, det får meg til å tenke på om de av dere som vet jeg snakker om dere, ville dere vært slik om dere sto ansikt til ansikt med de andre her inne? Bare lurer, hva har fått folk til å oppføre seg som de gjør?
MillaCamilla Skrevet 2. juli 2009 #2 Skrevet 2. juli 2009 Jeg er helt enig. Ble sjokkert over tonen på enkelte innlegg første gang jeg var inne på anonymforum. Hadde noen av de krasse innleggene gjaldt meg, ville jeg blitt lei meg. Litt klisje...men ikke rart det er krig i verden!
erteposen + 4 Skrevet 2. juli 2009 #3 Skrevet 2. juli 2009 Jeg synes at tonen stort sett er veldig fin her inne jeg, med unntak av anonym og kranglesiden. Mer ærlig enn i virkligheten, men det setter jeg pris på med forum. Ellers kunne jeg bare jattet med venner:) På anonym er det mange som svarer seg selv, og litt av moroa er å krangle. Slik er det på alle forum der en har mulighet til å være anonym. Skal en spørre om noe personlig er det en god ide å ha to profiler. En får jo stort sett gode og solide svar på skravle både på dib og bim.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå