Mamma med to søte små Skrevet 2. juli 2009 #1 Skrevet 2. juli 2009 Mener jeg har lest her inne at man må søke om fødeplass? Jeg spurte på legen i dag, men det var noe han aldri hadde hørt om, verken han eller legesækreteren... Har jeg misforstått, eller er det noe som har gått mitt legekontoret hus forbi.
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 2. juli 2009 #2 Skrevet 2. juli 2009 Det kommer an på hvor i landet du bor. Er vel egentlig bare her i Oslo/Akershus at man må det. Andre steder er det jo gjerne bare et sykehus i nærheten
Da HarViTreUnger Skrevet 2. juli 2009 #3 Skrevet 2. juli 2009 Du kan ta kontakt med sykehuset du tenker å føde på og høre hva rutinene er. De fleste sykehus foretrekker vel at du skrives inn som pasient før du kommer til fødsel. Men du blir jo uansett tatt i mot om du ikke har gjort dette
Mamma med to søte små Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. juli 2009 Var på ultralyd i går, å da fikk jeg innskrivingsdatoen. Er ingen andre sykehus i nærheten, er vell derfor det ikke gjøres her. Vil liksom ikke bli stoppet i døren heller Tusen takk for svar :=
Panterjenta85 Skrevet 3. juli 2009 #5 Skrevet 3. juli 2009 Her måtte jeg fylle ut et rosa skjema og sende inn til sykehuset.. Fødestua her jeg bor har blitt lagt ned så må ha en times kjøretur først. Trodde alle skulle levere det skjemaet uansett jeg i og med at det er masse info de trenger i forbindelse med fødselen. Men jeg tar sikkert feil
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå