Gå til innhold

ting du bare ikke sier til barnet ditt.

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi sitter og peler og har det igrunn veldig fint. så driver småen og tuller med at han skal putte en grønn perle på mitt orange og sorte perlebrett. så sier jeg til småen "nei, putt en grønn perle på nesa"

vi perler videre og pluttselig sier småen

"mamma jeg vil ikke ha en grønn perle i nesa mer"

vi prøvde å få den ut, men ga opp så da ble det legevakta, men på vei ditt nøys han ut en blodig grønn perle... hehe så vi snudde og kjørte hjem.

må innrømme at jeg føler meg veldig skyldig i at han hadde grønn perle i nesa...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ha ha, uff, det måtte jo gå sånn...

Skrevet

hehe... følte meg utrolig dum. går det ann og være så kortenkt? jeg skulle liksom bare si noe morsomt for å gi han noe annet og tenke på... hehe

Skrevet

Hehe... Nei, du må i det minste vente til preposisjonene er på plass ;-) Ltt forskjell på "i" og "på" liksom *flire* Bra den kom ut igjen selv da!

Skrevet

Stakkar liten.

Da jeg var liten putta jeg en "pusekatt" som jeg kaller det (heter gåsunge, sann som er om våren på seljetreet) oppi nesen: madikken på tv gjorde det jo så hvorfor ikke jeg.

Måtte også på legevakten og ta den ut.

Tror jeg var 5-6 år, husker ingenting annet enn at jeg ikke fikk se ferdig Punky på tv....

Skrevet

hehe... jeg tror jeg skal prøve å ungå og si slikt igjen... hehe.. var bare ikke i mine tanker at en perle kunne stappes inni nesa... hihi.. men nå har vi jaggu prøvd det også :D

Skrevet

Hehehe, snuppa vår gjorde det samme for noen uker siden.

En stor lilla perle i nesa, klarte heldigvis å lirke den ut til slutt da:)

Skrevet

Barn tar jo ting veldig bokstavelig ofte. Ironi er noe mange ikke forstår før i tenårene ;-)

Skrevet

hehe.. det værste er at jeg ikke mente det som ironi en gang. jeg så liksom for meg at han skulle sette den grønne perlen på nesa og jeg skulle si at han hadde grønn nese eller noe... hehe... ikke at han skulle putte den oppi...hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...