mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 2. juli 2009 #1 Skrevet 2. juli 2009 Det svir, også har jeg ikke veldig lystå helle urin på som i venner for livet hehe.... noen som har andre tips?
Mamma med to søte små Skrevet 2. juli 2009 #2 Skrevet 2. juli 2009 Var akkurat det tipset jeg hadde tenkt å gi deg Ellers skal glassmanet funke, kanskje ikke noe du har hjemme?! Men aloe vera vil jeg tro hjelper
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2009 Nei, jeg har allerede spydd på meg selv i dag, så jeg har ikke så lyst å toppe det med å tisse på meg selv også, hehe...
terminijuli -fødeklar Skrevet 2. juli 2009 #5 Skrevet 2. juli 2009 Prøv å ha på et litt tykt lag med solkrem, det synes jeg pleier å hjelpe litt på svien.
Bippe77 Skrevet 2. juli 2009 #6 Skrevet 2. juli 2009 man bør visst barbere området med en barberhøvel.. men det er nok sånn med engang.. for å få bort rester av trådene... ellers hjelper nok aloe vera litt også.. og fersk vann...
Countess Skrevet 2. juli 2009 #7 Skrevet 2. juli 2009 Jeg ble brent av brennmanet på sydentur for noen år siden. Svidde noe helt sykt og jeg hovnet veldig opp. Jeg tror du skal unngå å prøve så mye forskjellig, for du vil nødig irritere det noe mer. Jeg brukte aloe vera og det funket fint for meg
ifie Skrevet 3. juli 2009 #8 Skrevet 3. juli 2009 Du har sikkert kommet over den verste svien nå, men det er jo riktig at urin skal hjelpe. Noe som skal hjelpe enda bedre - og som ikke er like ekkelt - er eddik! Har ikke prøvd det selv, men det skal visstnok gjøre susen
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 3. juli 2009 #9 Skrevet 3. juli 2009 Ikkje tulletips altså!! Men pakk området inn i plastfolie. Svette gifta rett ut igjen. Eg blei brent når eg va 12 år tror eg det va... Heile meg! Så avtrykk etter badedrakten.... La meg i senga for det svei sånn (med klær) i sommervarmen...20-30 min seinere så gjorde det ikkje vondt der dyna hadde vært for..eg hadde svetta.. så... tips! Så klart ikkje ha plastfolien på for lenge da og over for store områder.
mamman til to gutter Skrevet 3. juli 2009 #10 Skrevet 3. juli 2009 Eddik gjør det verre hvis det er norske brennmaneter man blir brent av! Sto i avisen forrige helg (leste det like før jeg ble brent selv). Mot brennmaneter i andre land kan eddik hjelpe. Jeg tror det lureste er å gjøre minst mulig. Hos meg gikk sviingen over litt etter litt og i løpet av kvelden kjente jeg ingenting.
ifie Skrevet 3. juli 2009 #11 Skrevet 3. juli 2009 Oi! Det var bra du sa, En gutt - prøver! Da skal jeg "glemme" det gode rådet
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 3. juli 2009 Forfatter #12 Skrevet 3. juli 2009 Jeg smurte på litt aloe vera og gikk og la meg, så ble det bra etter hvert tusen takk for gode råd
Missy med sine 2 barn (✿◠‿◠) Skrevet 4. juli 2009 #13 Skrevet 4. juli 2009 ellers så får du prøve som monica og chandler i friends.... han tissa på foten hennes da ho brandt seg.. hihi.. skulle visst hjelpe.. hihi..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå