Guttemammatil2 Skrevet 2. juli 2009 #1 Skrevet 2. juli 2009 Hei Jenter Ville bare roe ned noen av dere som kansje har blødninger eller spotting. Jeg hadde begge deler i over 1 mnd, så sluttet det litt, og kom tilbake med gjevne mellomrom. I dag er jeg 10+3 og jeg fikk komme på ul i uke 9. Der fikk vi se en liten krabat på 30.9mm Legen min hadde egentlig ingen anelse på hva det kunne være, heller ikke jordmor. MEN snakket med ei venninde som akkurat har født, hun hadde det helt likens som meg, og dette mente hennes lege kom av STRESS!!! Og når jeg tenker tilbake hadde jeg en bacheloroppgave +++ eksamner i den verste tiden. Har ikke hatt noen blødninger eller spotting etter uke 8, har heller ikke noen typiske symptomer som kvalme el lignende, men der er liv og den beveger seg Så stress ned jenter, om man skulle være uheldig å miste så er dette naturens gang, og det beste for deg og barnet. Lykke til videre, vi sees i 2 trimester snart Klemmer til dere alle der ute.
Min lille kolibri <3 Skrevet 2. juli 2009 #2 Skrevet 2. juli 2009 Det er alltid godt for oss som opplever blødninger eller spotting når en er gravid, å se at det ikke alltid trenger å gå galt! Det er nok helt natulig å bli bekymret når dette skjer også, en tenker desverre alltid det værste. Selv har/er jeg litt i samme sitausjon som deg og har igrunn lurt litt på om det er stress som faktisk gjør at jeg begynner å blø/spotte, det kan se slik ut. Å stresse ned er et godt tips, men desverre ikke så lett alltid på jobb synes jeg. Prøver å tenke litt mer på meg selv, være litt egoist, men som sagt,synes det kan være litt vanskelig..spesielt nå i sommerperioden med mange ferievikarer,mye å ta ansvar for osv. Får prøve så godt en kan =)
Blind Gudinne Skrevet 3. juli 2009 #3 Skrevet 3. juli 2009 Har også en ( eller skal jeg si 2!) solskinnshistorier her..... 1 svangerskap hadde jeg endel blødninger.... Guttungen blir 4 år i oktober. 2 svangerskap hadde jeg styrtblødninger først, før det "bare" gikk over til blødninger i en heeeel mnd! Vesla er 9 mnd nå. Så det at man begynner å blø trenger nødvendigvis ikke være farlig! Men det skal jo alltid sjekkes ut for det da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå