to+en til! Skrevet 2. juli 2009 #1 Skrevet 2. juli 2009 Noen som har noen gode tips å komme med? Skal ut å reise med bobil for første gang i sommer. Har med to små barn, og det blir ei ganske lang reise. Så hva er kjempelurt å ha med seg på en sånn tur? Hvordan underholde barna? Hva trengs ikke i det hele tatt? osv osv!
Gjest Skrevet 2. juli 2009 #2 Skrevet 2. juli 2009 Jeg pleide å dra på bobilturer om sommerene når jeg var lita Husker det som kjempepositivt og har mange gode minner. Nå har vi campingvogn selv. Hva du skal pakke med deg osv kommer ann på hvor dere skal. Mitt beste tips er å pakke i flere små bager slik at du får stuet det inn i skap ol. Vi drar aldri på tur uten minst et enkelt sammenleggbart campingbord og stoler. De er mye brukt. Så er det en fordel at barna får "egen" musikk under kjøringen. Vi har kjøpt mp3 til minsta på 1,5år i år DS også. Jeg er ikke fan av DVD spiller. DS bruker vi minst mulig under kjøring også. Er heller aktive med å se ut. Lage konkurranser feks. Velge seg en bil i en bestemt farge og telle hvor mange som blir passert feks. Eller se etter dyr. Det er vell fortsatt vanlig å hilse på andre osm kommer med bobil også? Altså, at sjaførene "vinker" til hverandre? Husker det var helt vanlig når jeg var lita, og når vi kom hjem og kjørte personbil igjen tok det ei stund før pappa la seg av med vanen ) Så hvis det er noen i pers.bil som vinker og dere ikke kjenner dem, er det bare vanen som sitter igjen
to+en til! Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2009 Takk for tips! Da er klærna pakket i litt mindre bagger! Tenkte tegnesaker og dvd til ungene under kjøreturen. Tar gjerne i mot flere tips.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå