Gruffalo:-) Skrevet 2. juli 2009 #1 Skrevet 2. juli 2009 Har nemlig søkt en stilling på SFO her jeg bor.. 40% fast.. Men, hvordan er egentlig arbeidstidene? Noen som jobber på SFO eller har barn der som vet når de åpner på morgene og stenger på ettermiddagene? Setter pris på svar:-)
bambi på isen Skrevet 2. juli 2009 #2 Skrevet 2. juli 2009 Jeg jobber på sfo, fra høsten skal jeg jobbe 41% da jobber jeg 13-16.30 fire dager i uka, den siste dagen jobber jeg 13-15.30. Vi har ikke åpent om morgenen, vet egentlig ikke hvorfor det ikke er åpent om morgenen, men kanskje ikke folk har samme behov her som nede på fastlandet....
Gruffalo:-) Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2009 Ok, noen flere med andre arbeidstider?
Gruffalo:-) Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. juli 2009 Hva tjener du forresten på SFO Isbjørndama..?
~mamma~ Skrevet 2. juli 2009 #5 Skrevet 2. juli 2009 Min mann jobber på sfo. Arbeidstiden varierer innenfor åpningstidene. Det er åpent fra 7 til 16:30. (I skoletida er han assistent i klasser.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå