Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hyyyler om jeg gir ho vann med tutekopp eller vanlig flaske.. prøvde å blande litt sånn barnejuice i tutekoppen, men det var like krise.

så ga jeg ho det samme med skje.. det var jo heilt topp..

fikk ikke i ho mye da, men hun får jo mme og middagsglass. så hun får jo i seg væske.

men føler ikke det er nok heller.. hun er 6 mnd.. virker veldig slapp.. vi har jo lekt masse i dag da. så hun er sikkert trøtt etter det, men likevel..

som samboeren sier til meg "hun er ikke noe maskin, hun er faktisk et barn" jaaa.. jeg vet det.

er så redd for å gjøre noe feil.. når jeg sitter på dib så er det for å lufte hue litt.. vi koser HELE dagen. fra vi står opp til hun legges. i 12 timer så er vi alene og leker og koser.. hun sover nesten ingenting om dagen. kan ikke gå ut for der er det for varmt..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å ja da. På flaske skal det da bare være melk må vite ;-) he, he, de er nå rare også da. Tulla mi nekta vann på flaske, og tutekoppen taklet hun ikke helt i starten, så da ble det på skje. Fungerte greit det, men da var jo ikke denne varmen her... Funker fint med tutekopp etter litt tilvenning.

Du får bare påsse på å tillby vann ofte, også mellom måltidene :-)

Skrevet

isklumper i babyfeeder funker bra her :) Eller imsdalflaske med sånn tut,det vil min ha fordi han ser jeg drikker av det :)

Skrevet

Måtte også begynne å gi vann på skje... det skulle være melk på tåteflaske. Tutekopp skjønte han aldri noe av.. dessuten begynte jeg å gi vann ved 3 mnd, så var ikke så mange alternativer.

Skrevet

er ikke akkurat rette til å gi råd her, for min har akkurat samme sære problemet:-) men har du forsøkt å gi av kopp( uten tut) eller glass?? min elsker det, g han få faktisk i seg noe:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...