Julispire! Skrevet 2. juli 2009 #1 Skrevet 2. juli 2009 Når er det "vanlig" å tilby unger smokk? Altså hvor gamle bør de helst være?
Gjest Skrevet 2. juli 2009 #2 Skrevet 2. juli 2009 Man bør vel ha fått ammingen på plass, men det er ikke noen regel. Vår eldste var vel ca 1 uke gammel, nr 2 var 3-4 dager og nr 3 hadde så stort sugebehov at jeg prøvde alt 2 dagen når brystene minevar sår etter altfor mye amming, han sugde den inn og der ble den, hehe... Ammet alle tre helt fint og tilbød selvsagt alltid andre løsninger (pupp, ny bleie, trøst, bli tatt opp osv) før smokk, men den var god å ha ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå