Mamma med to søte små Skrevet 2. juli 2009 #1 Skrevet 2. juli 2009 Kan ikke grille hver dag, blir litt lei av deg også. Men vet ikke hva jeg skal finne på på i dag.... Hva skal dere ha?
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 2. juli 2009 #2 Skrevet 2. juli 2009 IS! Neida, det blir ikke til middag, men dessert. ;-) Når det er så varmt som det er nå, har jeg fint lite lyst på noe annet enn salat. Det går da stort sett i Gresk eller Caesar, for min del.
Vrimle Skrevet 2. juli 2009 #3 Skrevet 2. juli 2009 En god salat med biter av kyllingfilet inni, og ris til synes jeg er godt i denne varmen:) Med vannmelon/honningmelon til..
Mom2Two Skrevet 2. juli 2009 #4 Skrevet 2. juli 2009 I forigårs lagde jeg en god salat med avokado, svinekjøtt i strimler, issalat, ruccola, rødløk og pinjekjerner. Bakte foccaciabrød med soltørkede tomater og oliven ved siden av. I går lagde jeg sandwicher av det som var igjen av foccaciabrødet. Skjærte brøde i to og satte det under grillen i ovnen noen minutter. Så gned jeg på hvitløk på snittflatene. Inni sandwichen hadde jeg stekt kylling, ekte bøffelmozzarella, basilikumblader, gode tomater, maldonsalt, pepper og sprinklet god olivenolje over fyllet. I dag vet jeg ikke helt, men noe sjømat tenkte jeg. Kanskje fiskesuppe.
Gjest Skrevet 2. juli 2009 #5 Skrevet 2. juli 2009 Idag har vi: -serranoskinke - røkelaks - eggerøre - potetsalat - grillede kyllinglår - salat - fruktsalar
HTC Skrevet 2. juli 2009 #6 Skrevet 2. juli 2009 Her skal jeg ha Laksegryte med pepperrot: Tint laks skjeres i biter Kok opp fiskebuljong, pepperrot og creme fraiche.Litt salt og pepper. La fisken trekkes ca 2 min og klipp gressløk over Serveres med kokte poteter, revet gulrot og sitronbåter Iskaldt vann med isbiter og agurkskiver.
mammatetogansketette:)) Skrevet 2. juli 2009 #7 Skrevet 2. juli 2009 "Kjøttsuppe" med fiskeboller (istedet for kjøtt.. Grønnsaker kokes, inkl. masse purreløk, ha i sjy fra fiskebollene og fiskeboller- smak til m salt og pepper og evt. annet krydder og vips så har du en lettvint og lettspist (!) middag. Brød eller flatbrød til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå