♥ Anadyome ♀&♀+♀ Skrevet 2. juli 2009 #1 Skrevet 2. juli 2009 Skal til tøying i dag. Er 6 dager på overtid. Har aldri gått så lenge. De to andre ble født rett rundt termin +- 2 dager. Begge ble jeg tøyd med ca 2 dager før fødsel. Denne gang har jeg ikke blitt tøyd før..... har masse falske rier, murringer og menssmerter, for ikke å snakke om ganske kraftige kynnere - men de ordentlige riene uteblir. Så lurer på om jeg er veldig moden, og at tøying kanskje vil ha kjappere effekt denne gangen....
Gjest Skrevet 2. juli 2009 #2 Skrevet 2. juli 2009 Hei! Jeg begynte med rier om morgenen. De var uregelmessige og kom ikke i tak. Satt mest i ryggen og kom mest når jeg beveget meg. Utover kvelden kom de med 3 minutters mellomrom, og vi dro på sykehuset. Da hadde jeg 2 cm åpning, men livmormunnen var helt hard. Jordmor tøyde litt og sendte oss hjem igjen. Allerede på vei ut til heisen kjente jeg GOD virkning, og 4-5 timer senere var lillegutt født.
♥ Anadyome ♀&♀+♀ Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2009 Det er noe sånt jeg håper på... at jeg kanskje er i fødsel i løpet av kvelden. I hvertfall at jeg skal slippe å gå to døgn til... det begynner å bli tungt....
♂ +♀=♂+ ♂+ ♀ Skrevet 2. juli 2009 #4 Skrevet 2. juli 2009 Jeg fikk rier et par timer etter stripping og fødte ca 12 timer etter det. Lykke til med nært forestående fødsel! :-)
Gjest Skrevet 2. juli 2009 #5 Skrevet 2. juli 2009 Ja, det forstår jeg veldig godt! Krysser fingrene for deg, og lykke til!
Gjest Sauen har 2 jenter =) Skrevet 2. juli 2009 #6 Skrevet 2. juli 2009 Ja, men da var jeg allerede i fødsel da. Denne gangen kom jeg inn med 4 cm åpning, men riene dabbet mye av på vei inn og når vi kom til sykehuset. Hadde vooonde rier med 2 min mellom når jeg var hjemme og oppe og gikk, men når jeg la meg ned på benken for registering på sykehuset ble det 5 min mellom og de ble svakere. Jordmor tøyde derfor litt når hun sjekket åpning, og riene ble umiddelbart myye sterkere og tettere. Hadde 6-7 cm åpning en time etterpå, men så ble det keisersnitt da... Men det har nok mer effekt når man allerede er i fødsel, husker riene ble hardere første gangen også når JM sjekket åpning, men vet ikke om hun strippet noe da.
♥ Anadyome ♀&♀+♀ Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #7 Skrevet 2. juli 2009 Hmmm... da er det overstått. Var ikke vondt en gang. Er visst veldig moden, myk og tøyelig med gode 4 cm.... så da er det ikke det det står på. Hadde en liten kant igjen, så var ikke helt utflatet, men livmorhalsen var sentrert. Så nå snuppa - da er det bare å komme, vi er klare !!!
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 2. juli 2009 #8 Skrevet 2. juli 2009 Var moden med 4 cm åpning onsdag i to tiden. Ble strippa da. Fødte tidlig neste morgen. 12 dager før termin. Første og eneste stripping...
It's all about me Skrevet 2. juli 2009 #9 Skrevet 2. juli 2009 Dag 13 på overtid fikk jeg en modningskapsel, men merket omtrent ingenting etter mange timer. Bare små små murringer nesten et døgn senere. Ble da strippet 6.30 dag 14 på overtid og var da fremdeles helt umoden vistnok. Hvor mange minutter det tok før det virket aner jeg ikke, men det var ikke mange. Det bygde seg opp RASKT og 1.5 time etter strippingen lå jeg på fødestua og hyle av full hals mens jeg ventet på epiduarl. Alt skjedde for fort etter at jeg ble strippet ja. 5.5 timer etter at jeg ble strippet var hun ute.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå