helene0: jan09+jun11 Skrevet 2. juli 2009 #1 Skrevet 2. juli 2009 Da knøttet på 5 mnd våknet i dag tidlig og lå å surra litt i senga før jeg hentet han hadde han klart å åpne "borrelåsen" på den ene siden av bleia. Skjedde ingen ulykke, men det skjer jo fort Har en stund tenkt jeg skulle kjøpe noen truser å ha utenpå når han bare er i bleia, men har ikke egentlig trengt det før nå. Det eneste av truseliknende ting jeg har funnet er til jenter med blonder på rompa. (Utrolig bedårene, men jeg tror ikke jeg vil utstyre min lille sønn med det - ikke at han hadde protestert da men) Noen som vet hvor de selger sånne for tiden?
♥Klumpen og Lillesnuppa♥ Skrevet 2. juli 2009 #2 Skrevet 2. juli 2009 Har akkurat samme "problem" her i huset.. Jeg har kjøpt boxeshortser med plass til bleie på H&M. Kjøpte litt større enn han egentlig bruker (fant ikke mindre..), men de passer fint likevel. Ellers så har de truser på polarn o' pyret og hvite enkle truser på kapp ahl (i pakker med 2stk tror jeg..). Tror også Lindex har noen, tror jeg kjøpte derfra også en gang. Har holdt på en stund det her, han er 8mnd nå og startet også med dette i 4-.5mnd alderen.. Arti de små..
Gjest Skrevet 2. juli 2009 #3 Skrevet 2. juli 2009 begynte med det her også for en stund siden. bruker easy up pants jeg. også har ma jo helt enkle hvite truser på kappahl som hun over sier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå