Svarteper-prøver og prøver... Skrevet 2. juli 2009 #1 Skrevet 2. juli 2009 Jeg har tatt to blodprøver for å finne ut om jeg har eggløsning, på dag 16 og dag 21 i syklusen. Prøven hadde steget fra 7 den 26. juni til 32 den 1. juli. Prøven jeg tok heter Progesteron S. Har jeg hatt eggløsning? Jeg tar ikke noen form for medisiner, ikke Pergo etc, men det blir nok neste steg... Håper noen kan hjelpe meg med dette, for sykepleierne på sykehuset var ikke særlig behjelpelige...
Svarteper-prøver og prøver... Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #2 Skrevet 2. juli 2009 Dytter på denne her...
Svarteper-prøver og prøver... Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. juli 2009 Tusen takk for svar, Lindynatt! Det var det jeg håpet på! Men vet du om det er en sterk eller svar EL, eller finnes det bare el eller ikke el? Er så "grønn" på dette her Vet du eventulet hvor jeg kan finne mer ut av dette på egenhånd? Sider på nettet etc? Tusen takk, nok en gang!
Karry27 venter nr 3 har født Skrevet 3. juli 2009 #5 Skrevet 3. juli 2009 du har nok hatt el. når jeg tok slike prøver i fjord. var mine på mellom 16 og 25 og da sa legen at jeg hadde hatt el.når jeg var 5 uker på vei var progresteronen på 48. du får ha lykke til med prøvinga.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå