Gjest Skrevet 2. juli 2009 #1 Skrevet 2. juli 2009 Hun har opplevd mye motgang,slitt med en syk eks kjæreste som har plaget henne til de grader,hun er alene med sønnen sin på 7 år,men jeg har ALDRI hørt hun klaget! Nå har hun nettopp klart eksamen,så nå er hun utdanna barneverns pedagog,og jeg synes hun er så flink!! Ser mye opp til henne,og har egentlig lyst å gjøre noe gøy for henne,men vet liksom ikke helt hva. Hun er ett så snilt menneske,smiler dagen lang,hjelper og trør til når andre trenger hjelp,setter aldri seg selv først. Kanskje spa hadde vært en ide? hun har holdt på med skole og jobb lenge nå,så det hadde nok vært ganske deilig for henne å slappe av litt Ville bare si at jeg synes hun er KJEMPE FLINK og jeg er sååå glad i henne!! <3
Smock Skrevet 2. juli 2009 #2 Skrevet 2. juli 2009 Hadde jeg vært venninna di tror jeg at jeg hadde blitt aller mest glad for å få høre de tingene om meg selv som du akkurat har skrevet her! Er ikke ofte man får sånne tilbakemeldinger til/om seg selv og det kan en sliten student og småbarnsmamma jammen meg trenge innimellom. Så uansett hva du kjøper eller gjør for henne så ville jeg lagt ved et kort med akkurat den samme teksten som over her (omformulert sånn at det blir til henne selvfølgelig). Og du, sånne venninner som deg som tydeligvis bryr seg sånn som du gjør vokser heller ikke på trær! God sommer
Gjest Skrevet 2. juli 2009 #3 Skrevet 2. juli 2009 Ja det kan jeg gjøre,ett kort hvor jeg skriver det jeg føler,pluss gjerne lager middag til henne eller noe sånn Hun er bare best,og fortjener det beste God sommer til deg også
Gjest Skrevet 2. juli 2009 #4 Skrevet 2. juli 2009 Vet du, jeg tenker akkurat det samme som deg om dagen. Jeg har en venninne som har opplevd mye dritt, hun er bipolar type 1 og har nettopp gjort seg ferdig med sykepleien. Og attpåtil fikk hun B på bacheloroppgaven sin! Jeg er kjempestolt over henne og det står stor respekt av henne, at hun klarte studiet og attpåtil med en B! Hun har nylig hatt bursdag, så jeg har kjøpt henne en lekker liten veske, men vil gi henne noe mer. Noe spesielt siden hun er nyutdannet. Men hva?
Gjest Skrevet 2. juli 2009 #5 Skrevet 2. juli 2009 Oi,en B!! så flink hun er! jeg tror jeg vil kontakte en hudpleie sallong jeg,og høre om det er noe der 2 venninner kan gjøre,feks fikse negler,ansikts rens ovs... har ikke sett venninna mi så mye i det siste,så det hadde vært gøy å gjort noe bare hun og meg. Hun har vært opptatt med studier og jeg med en liten baby.
Gjest Skrevet 2. juli 2009 #6 Skrevet 2. juli 2009 Åh! Det var en god idè!! Jeg tror jammen at jeg skal bestille det samme selv. Takk for godt tips! Jeg som bare har tenkt på fysiske gaver... tenkte jo ikke på at en opplevelse ofte er mye bedre!
Gjest Skrevet 2. juli 2009 #7 Skrevet 2. juli 2009 Jeg hadde selv likt å fått noe sånn i gave,så da håper jeg det faller i smak hos henne også Hun er veldig glad i sånn,men tar seg aldri tid,men nå må hun
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå