Ugla er mamma! Skrevet 2. juli 2009 #1 Skrevet 2. juli 2009 Hei! Her nyter vi sommervarmen og pause fra forsøkene. Vi har giftet os, og skal snart ta tre ukers ferie i Spania. Blir deilig. Men vi har jo også begynt å tenkte på neste forsøk, som blir første forsøk med hormoner og el-sprøyte. Og jeg lurer litt..jeg skal scannes dag 11-12, dersom dette havner på lørdag og søndag, hva har dere gjort? Er det noen som har snakket med Nordica om dette? Kjenner jeg er skikkelig klar for å gå igang nå jeg...neste blir sjette...
Eira2010 Skrevet 2. juli 2009 #2 Skrevet 2. juli 2009 Gratulerer så mye med giftemål! Herlig:) Det kommer vel litt an på når du bruker å ha el, tidlig eller sent i syklus. Jeg har hatt litt varierende el, tidligst på dag 11, så jeg ville nok scannet meg fredag dersom dag 11-12 falt i en helg. Lykke til med neste forsøk! Selv venter vi på ivf i Haugesund, som blir forsøk 9. Det blir nok ikke før tidligst i slutten av august, men i grunnen greit å ha en skikkelig sommerpause!
Håpefull38 Skrevet 2. juli 2009 #3 Skrevet 2. juli 2009 Gratulerer så masse med giftemål:-) Da jeg skulle til Danmark i mai, var jeg hos gynekolog på dag 10. Folliklene var da blitt kjempestore( 24mm), så det var nesten i seneste laget. Da jeg skulle nedover igjen, ville gynekologen ha meg til scanning tidligere. Dag 10 var da på mandag, og siden det var helg på dag 8 og 9 ville hun at jeg skulle komme på dag 7(fredag) for å se hvor store folliklene var blitt. De var ikke riktig så store denne gang, så jeg var der også på dag 10. Nå var de to største folliklene ca 20 mm, så jeg fikk beskjed om å ta sprøyta samme kveld. Så jeg vil anbefale deg å ta scanning fredag først, da ser de om du må av gårde i løpet av helga. Hvis de ikke er store nok da, så tar du scanning på mandag. Da jeg fikk mensen i går, må jeg også nedover til nytt forsøk. Skal ta meg en sydentur først, og så blir det vel nytt forsøk i august/sept. Blir nok også å prøve litt hormoner. Har ikke hatt det før. Må prøve noe nytt. God ferie og lykke til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå