Gå til innhold

"Ønsker" ikke alle seg en av hver?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det er flere som lar seg irrigtere av at "folk" sier: du håper vel på gutt/jente denne gangen dersom man har 1 eller flere av et kjønn fra før.

Er det ikke naturig å ønske seg en av hver?

Det betyr jo IKKE at man blir mindre gla dersom man får 2 jenter eller 4 gutter dor den saks skyld.

Jeg mener bare at dersom man fikk velge tror jeg at de fleste ville ha valgt å få en av hver, eller???????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke jeg. Jeg har alltid ønsket meg kun gutter.

Skrevet

Jeg har 2 jenter og venter nr.3

Klart jeg ville valgt en gutt denne gangen dersom jeg kunne, men jeg er like glad i ungen dersom det blir jente og jeg blir ikke skuffet over en jente til.

Skjønner hva du mener og skjønner ikke hvorfor så mange prøver å skjule akkurat dette.

Skrevet

Nei, jeg har ikke hatt noe spesielt ønske om kjønn. Kan godt være jeg hadde valgt en av hver hvis jeg fikk velge fritt, men det er i såfall tilfeldig og bunner ikke ut i noe ønske om å prøve begge kjønn.

Skrevet

Jeg har alltid ønsket meg to jenter og det samme har mannen min.

Vi var heldige og fikk to jenter, men hadde den ene blitt gutt eller begge blitt gutter, så hadde vi jo vært like glad i de uansett.

Skrevet

Egentlig så kunne jeg tenkt meg en jente til:)Ikke for det,hadde det blitt gutt hadde gleden blitt akkurat like stor;o)

Skrevet

Har 3 gutter og JAAAAAA jeg ønsker meg jente

Skrevet

Nei takk. Har alltid ønsket meg jenter og håper det kun blir jenter. Vi har tre jenter tilsammen.

Skrevet

Nei, jeg har 1 jente og blir jeg gravid en gang til, tar jeg gjerne en jente til.

Skrevet

Ikke nødvendigvis, nei. Har en jente, og kan godt tenke meg en jente til. Men gutt hadde vært veldig gøy også da, men jeg går ikke å ønsker meg en av hver sort, tar det jeg får og er lykkelig for det:-)

Skrevet

Jeg skjønner hva du mener. Det hadde jo vært kjempeartig med en jente neste gang, men jeg blir helt sikkert like glad for en frisk og fin liten gutt også! Dessuten blir det mye bedre for lommeboka - fordi jeg "går glipp av" mye artig rosa-shopping. ;)

Men jeg er helt enig i at det er litt merkelig av folk å gå rundt og si slike ting... Jeg gjør det av prinsipp aldri! Vi skal være takknemlige for alle barna vi får. :)

Skrevet

Man blir jo glad uansett kjønn man får, men jeg har alltid hatt et ønske om å få gutt-jente-jente. Nå har vi en av hver, men så har ønsket om 4 barn også slått rot hos meg så da er det naturlig for meg å ønske både en gutt og ei jente til :) Er artig å være både gutte- og jentemamma :)

De fleste jeg kjenner ønsker barn av hvert kjønn, tror det er et veldig naturlig ønske hos de fleste :)

Skrevet

Jo det stemmer bra på meg iallfall...

Vet nesten sikkert at jeg får ei jente nå først, og håper neste blir en gutt...

Skrevet

Ikke alle nei, selv om det er naturlig å tro det. Jeg har jente og ønsker meg veldig gutt denne gangen. Men jeg har eid venninne som har jente fra før, og både hun og samboeren ble direkte skuffa da de hørte de skulle få en gutt denne gangen. Rare folk synes jeg, men alle er forskjellige

Skrevet

Joda jeg tenker at det hadde vært kjekt å få "prøvd" å ha to forskjellige kjønn ,men det er ikke noe jeg ønsker sårt. Det er kun viktig om baby er frisk.

Skrevet

Jeg hadde en jente fra før, å da jeg ble gravid igjen ønsket jeg faktisk veldig ei jente til, var så at jeg var redd jeg ville bli skuffet om det ble en gutt, var flau over å kunne føle det slik, men sånn var det. vi fikk ei jente til og jeg er veldig fornøyd med det!

Skrevet

Jeg har alltid ønsket meg minst en av hver, og må derfor innrømme at jeg ble ekstra glad når vi fikk vite at vi får en jente etter 3 gutter, men jeg vet også av erfaring at jeg ville blitt akkurat like glad i en gutt til (for jeg ble helt forelsket i nr 2 og 3 med en gang, ville aldri noensinne ha byttet dem!).

Skrevet

Har ei jente, og kunne jeg velge neste gang, hadde det vært moro med gutt, bare for å prøve det og, men en jente er da like velkommen, vet jeg ikke ville byttet bort det med en gang jeg får se henne på ul og de konstanterer kjønnet. Men sånn nå, før jeg er gravid og alt, hadde jeg krysset av på gutt.

Skrevet

Er jo mange som har større problemer i livet enn å sitte å ønske seg noe man ikke kan gjøre noe fra eller til med? Syntes det er helt forferdelig at man kan ønske seg kjønn. Man ønsker seg TING og ikke kjønn på et barn.

Jeg har to gutter og skulle jeg hatt flere betyr det ingen verdens ting hva jeg får. Jeg er TAKNEMMELIG for at jeg kan få barn, at barna er friske, at jeg er lykkelig gift med samme mannen som er barnefar til ungene osv.

Skrevet

Dette gjelder jo alt, da. Snakker om om man kunne velge. Før man får vite resultatet. Ingen som vil ha noe annet enn friske barn og fred på jord uansett, vel..

Skrevet

Förr oss (mig och min man) känns det viktigaste att barnen är friska. (Eftersom det finns ärftlig sjukdom från min sida) har det blivit ännu mer viktig. Jag hade gärna haft en av varje men för oss kommer det bara bli flickor eftersom de inte kan ärva denna sjukdom. Vi kommer genomgå provrörsbefruktning (PGD) och välja kön på barnen. Det handlar alltså om en mycket ärftlig och allvarlig sjukdom.

Skrevet

Jeg ønsket meg mest to av same kjønn, om det var gutter eller jenter var det samme. Nå har jeg fått en av hver og er glad for det, men det jeg ønsket meg før jeg fikk barn i det hele tatt var to av samme kjønn.

Skrevet

Jeg har alltid ønsket meg en flokk gutter, men er selvsagt fornøyd med jentene mine.

Skrevet

Nei, har aldri hatt lyst på jenter..

Får jeg flere barn vil jeg nok håpe på gutt da også!

Skrevet

Har aldri ønsket meg gutt.Har to jenter,skulle jeg hatt en til hadde jeg nok håpet det og ble en jente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...