Gå til innhold

5 fullgåtte uker i dag..

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor ble d av alle symptoma da?

kjenner ingen ting lenger nå.

begynner å bli nærvøs kjenner j.

hadde ma i februar, så j tenker bare på d. vil ikke d en gang til..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heei :)

Jeg er 5+6 å kjenner ikke så mye jeg heller. lite symptomer!!! Merkelig. Men tror det er mange som ikke merker det før lenger uti svangerskapet.. Men om du er urolig så kan du kontakte lege? :)

Eneste jeg merker er utflod å vond korsryg..

Skrevet

har fått soppinfeksjon da. d hadde j med alle 3 unga i hele svangeskapet. får nok kjøpe meg en stikkpille etterpå. d kløøøøøør...

Skrevet

Det var ikke så kjekt.. du får løpe å kjøpe..

E det vanlig å få i svangerskapet?

Skrevet

ja d og urinveisinfeksjon... med dattera mi hadde j urinveisinfeksjon nesten i 9 mnd. var ut og inn av sykehuset. d satte i gang fødselen og da j fikk behandling stoppa d. sopp har j vært veldig plaga med med alle 3. har d nesten aldri ellers.

nå har j vaske nesten alle vinduene her ute og inne.

er helt utslitt..

spreng i puppa, øm i magen, murringer i magen og små kvalm.

da kom symptomene igjen..

kanskje j drev på for hardt?

blør ikke, så får håpe d gikk bra.

Skrevet

Jeg har heller ikke noen andre symptomer enn litt vondt i puppene, sist var jeg kvalm og dårlig fra uke 4 til fødsel, er også litt urolig for dette faktisk.. Men kanskje det er bedre å glede seg til ikke å være dårlig i dette sv.skap isteden? Jeg startet også forrige graviditet med soppinfeksjon... Brrr.

Skrevet

Hei :) også min 5 uke i dag, kjenner ikke noe jeg heller. Min 4 gravididitet, så vant til det. Spennende tider fremover :)

Ellers håper jeg du slipper unna noe kraftig ur.inf.

Skrevet

mente sopp inf. aldri hatt det jeg...

Skrevet

d som er merkelig er at d ble plutselig borte. kroppen ordna nok opp selv. er mitt fjerde svangerskap her å

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...