monkri mamma til 4 Skrevet 2. juli 2009 #1 Skrevet 2. juli 2009 hvor ble d av alle symptoma da? kjenner ingen ting lenger nå. begynner å bli nærvøs kjenner j. hadde ma i februar, så j tenker bare på d. vil ikke d en gang til..
Babylove(^^,)GRAVID Skrevet 2. juli 2009 #2 Skrevet 2. juli 2009 Heei Jeg er 5+6 å kjenner ikke så mye jeg heller. lite symptomer!!! Merkelig. Men tror det er mange som ikke merker det før lenger uti svangerskapet.. Men om du er urolig så kan du kontakte lege? Eneste jeg merker er utflod å vond korsryg..
monkri mamma til 4 Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2009 har fått soppinfeksjon da. d hadde j med alle 3 unga i hele svangeskapet. får nok kjøpe meg en stikkpille etterpå. d kløøøøøør...
Babylove(^^,)GRAVID Skrevet 2. juli 2009 #4 Skrevet 2. juli 2009 Det var ikke så kjekt.. du får løpe å kjøpe.. E det vanlig å få i svangerskapet?
monkri mamma til 4 Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. juli 2009 ja d og urinveisinfeksjon... med dattera mi hadde j urinveisinfeksjon nesten i 9 mnd. var ut og inn av sykehuset. d satte i gang fødselen og da j fikk behandling stoppa d. sopp har j vært veldig plaga med med alle 3. har d nesten aldri ellers. nå har j vaske nesten alle vinduene her ute og inne. er helt utslitt.. spreng i puppa, øm i magen, murringer i magen og små kvalm. da kom symptomene igjen.. kanskje j drev på for hardt? blør ikke, så får håpe d gikk bra.
Fluffymum Skrevet 2. juli 2009 #6 Skrevet 2. juli 2009 Jeg har heller ikke noen andre symptomer enn litt vondt i puppene, sist var jeg kvalm og dårlig fra uke 4 til fødsel, er også litt urolig for dette faktisk.. Men kanskje det er bedre å glede seg til ikke å være dårlig i dette sv.skap isteden? Jeg startet også forrige graviditet med soppinfeksjon... Brrr.
Skal bli Mamma - igjen ! Skrevet 2. juli 2009 #7 Skrevet 2. juli 2009 Hei også min 5 uke i dag, kjenner ikke noe jeg heller. Min 4 gravididitet, så vant til det. Spennende tider fremover Ellers håper jeg du slipper unna noe kraftig ur.inf.
Skal bli Mamma - igjen ! Skrevet 2. juli 2009 #8 Skrevet 2. juli 2009 mente sopp inf. aldri hatt det jeg...
monkri mamma til 4 Skrevet 3. juli 2009 Forfatter #9 Skrevet 3. juli 2009 d som er merkelig er at d ble plutselig borte. kroppen ordna nok opp selv. er mitt fjerde svangerskap her å
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå