Gjest Skrevet 2. juli 2009 #1 Skrevet 2. juli 2009 vi har tre samværs barn, som vi har annen hver helg. det har vært mye krøll siden min samboer, barnas far, har vært deprimert gjennom vinteren og går på sterke medisiner. så samværet har vært heller minimalt. men det er for å beskytte barna i å se pappaen sin syk, og også fordi han ikek orker stort. og jeg ser det ikke som mitt aleneansvar å ha de når han ikke takler det. men jeg hjelper mer enn gjerne til når han klarer bittelitt sånn at det blir strekt litt lengre enn han klarer. MEN oppi alt dette har vi en veldig lite sammarbeidsvillig biomor, hun klarer ikke å lage en avtale å holde den, noe som er viktig for min samboer sitt sykdomsbilde. han har også fått papirer fra psykologen sin på fvk møter, men det faller bare igjennom hos henne. så hun kan endre dager og tider i hytt og gevær helt frem til ungene er her. skal vi tolerere det?? det er jo ikke sånn at selv om han er syk så har vi ikke avtaler og ting som absolutt må gjøres. så når det kræsjer med våre avtaler flyr hun i taket og mener vi må avlyse vårt, er det riktig???? sliten og lei merker jeg og ganske glad for at vi kanskje flytter til nabo byen så ting må planlegges bedre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå