Gå til innhold

Andre som er sykt sultne?

Anbefalte innlegg

Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Er 23+1 og sinnssykt sulten!!! Kunne spist en bjørn tror jeg. Eneste kjipe er at jeg er ræva på å begrense meg så spiser alltid aaaaltfor mye he he he, og det er ikke noe særlig digg å være overmett i den varmen her. Igår kjøpte jeg meg masse deilig pålegg fra ferskdisken til meny + et stenovnsbakt brød og det spiste jeg faktisk opp igår.. Ohh, the hunger ;-p

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Syns du er heldig. Skulle ønske jeg var sånn. hehehe

Jeg har så lyst på så mye, men når jeg får det foran meg klarer jeg ikke spise. Ufattelig plagsomt hehe

Skrevet

Uff, sånn hadde jeg det da jeg var sykt kvalm i starten. ville spise og spise men klarte ikke få inn en bit fordi frykten for å spy tok meg:(

Skrevet

24+3 her og ete for fem :) Veldig svolten heile tida, men det hører vel berre med :)

Skrevet

ja! men det kommer og går heldigvis, ikje like sulten hver dag. men innimella e eg sulten hele dagen!!!

Skrevet

Hos meg er det sånn at om begge tvillingene er nederst i magen kan jeg spise til jeg sprekker, men om den ene tvillingen (gutten) ligger langt opp så er jeg mett :-p Liker best de dagene han er øverst for da klarer jeg å holde meg innenfor normalen og ikke spise et helt brød.. Men han ligger ned nå :-p Så jeg er driiitsulten.

Skrevet

I dag har jeg hatt en sånn dag... Tror jeg har spist en 6.pack med kroneis... Og kunne spist ei pakke til. Er 22+etellerannet.

Skrevet

Åh hvor letta jeg blir når jeg ser at det ikke er bare meg ! :)

eter alt jeg kommer over som smaker godt virker det som! Så jada er mye sulten jeg og, ikke går det i bare sunne ting heller, men gjerne en is om dagen i tilegg, eller litt brus, eller et kakestykke! Kommer til å trille før jeg er ferdig med dette svangersakpet! Er 23+3

Skrevet

Slenger meg på her. Er gravid med tvillinger i uke 24. Har lyst på mat og godis hele tiden. Jeg har det som deg Mylian, Enkelte dager føler jeg meg sprengt, og må spise lite. Da blir jeg sur, for har lyst på noe konstant. Drømmer om den dagen jeg kan sette meg ned med et stort godt måltid uten å bli så mett etterpå. Elsker god mat.......

Skrevet

gleder meg til å bli ferdig jeg og.. spise normalt :-p

Skrevet

Ja, er ofte sulten, men greier ikke å spise like mye lenger.. Er ikke plass!;P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...