Gå til innhold

Noen her som bare visste at samboeren/mannen/kjæresten var "den rette"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke sammen med pappaen til lillegutt, men har fått meg en ny kjæreste. Vi har vært sammen noen måneder nå, og det bare føles så utrolig riktig. Har egentlig alltid tenkt at folk som snakker om sjelevenner og sånne ting var litt dramatiske, men nå føler jeg det på samme måte. Er helt sjokkert over at det går an å ha så sterke følelser for noen, og vil liksom at alle skal forstå hvor godt jeg har det. Kan det virkelig være at jeg har funnet den rette for meg, eller er det stor sjans for at det etterhvert blåser over? Føler at jeg bare blir mer og mer forelska for hver dag.. ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fant min rette sånn. Jeg ble helt betatt av han med en gang. Og etter en helg sammen var jeg sikker på at han var den jeg skulle leve med resten av livet. Nå har vi vært sammen i 4 år :)

Skrevet

Hihi, ja, sånn var det her og. Ble så betatt, men visste egentlig ikke hvorfor (bortsett fra at han er fantastisk kjekk da). Men da vi ble kjent merket jeg at vi virkelig er på samme side. Vi har sett hverandre hver dag i månedsvis ettersom vi går på samme skole, men jeg blir aldri lei.. Har vi ikke sett hverandre på noen timer snakker vi nesten i munnen på hverandre. Vi har de samme interessene, de samme verdiene, han er kjempeflink med lillegutt, og lillegutt prater om ham støtt. Det virker liksom for godt til å være sant. ;)

Skrevet

Ja, og fremdeles overbevist 8 år etterpå :-)

Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Jepp! Love at first sight - no kidding!

Skrevet

Jeg visste det for 7 1/2 år siden da jeg traff han og følte det i mange mange år. Vi visste det begge 2, og var oppslukt av hverandre. Vi har alltid sovet inntil hverandre, alltid snakket om alt med hverandre.

Men nå gikk jeg fra han for 1 1/2 mnd siden.

Det er nok mer det livet vi ut av valg og tilfeldigheter endte opp med, enn han. Skulle gjerne fått det til med han, men det er for sent.

Skrevet

Ja, det visste jeg etter første gangen jeg traff ham. Og her er vi 7år senere, forlova (skal gifte oss neste sommer) og med ei lita jente på 14mnd :)

Skrevet

Jeg møtte min sambo for 20 år siden,og vi henger fortsatt sammen :-)) ! Vi kan bli utrolig lei av hverandre,men er på den andre sida helt avhengig av å være sammen......han er min sjelevenn :-0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...