Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #4 Skrevet 2. juli 2009 Har alle her en slik profil? Hadde jo egentlig tenkt å la være, av prinsipp, men begynne jo å føle meg en smule utfor, alle har det plutselig, til og med pappa og tanter maser om at jeg må ordne meg en slik profil.. HI
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #5 Skrevet 2. juli 2009 hehe bör och bör... jag har inte facebook, har inga planer på att skaffa det heller. Bara för att många har facebook så behöver man själv inte ha det.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #6 Skrevet 2. juli 2009 Jeg har ikke det, og det føles helt greit. Sikkert vært gøy å kikke litt på gamle kjente og slikt, se hva dem driver med og sånt, men da går det jo andre veien også. Synes i grunnen det er litt godt å vite at ikke alle kjente fra "gamledager" og hjembyen vet alt om meg og mitt:-)
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #7 Skrevet 2. juli 2009 Jeg har heller ikke profil der, og er enig med 12:27. Jeg vil ikke at alle kan gå å titte på meg og mine. pluss at det er ikke alle gamle kjente jeg vil ha kontakt med på den måten, at de får innsyn i mitt privatliv. Jeg ser også for meg at det kan bli endel "sjalusidrama" med partneren da man mest sannsynlig har han/henne på facebook også, og da vil man automatisk titte på hans/hennes profil og lure på "hvem er dette? Hvorfor skriver han det? Hva betyr det?" Og det gidder jeg rett og slett ikke.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #8 Skrevet 2. juli 2009 HI, lag en falsk profil, og lek deg litt før du bestemmer deg. Fortell selvsagt vennene dine hvem du er.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #9 Skrevet 2. juli 2009 Jeg har fb-profil bare fordi jeg har litt lang avstand fra familien min, og synes det er en grei måte å holde kontakten på. Hadde det ikke vært for det, hadde jeg ikke hatt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå