Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #1 Skrevet 2. juli 2009 Skriker og roper til meg når babyen er rett ved siden av oss. Han blir veldig lett hissig, hjelper nesten aldri til med babyen, er bestandig trøtt, lat.. Står opp tidligst 11/12 på hverdager. Han jobber til rundt 21 hver dag. Ikke mange timene så tror neppe han blir særlig sliten. Jeg er så lei, finner meg i mye dritt fra han. Sexlivet er nesten borte og jeg føler han bare er kravstor. På tide å gi seg da? Vi skulle egentlig reise på ferie i neste uke sammen, men nå bare tviler jeg.. Litt lei meg.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #2 Skrevet 2. juli 2009 Har du snakket med han`? Om dere har barn, så burde du i allefall foreslå terapi, men om han nekter alt mulig rart, så kanskje du har det best uten han?
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #3 Skrevet 2. juli 2009 Jeg har prata med han ja..Har sagt at han er utrolig lat, og lei av at han aldri hjelper til. For at han skal hjelpe til med babyen forventer han "å få seg noe". Dersom ikke han får viljen sin lar han det gå utover meg ( dvs at han ikke hjelper til) Vi har 1 barn sammen på snart 6 mnd. Vanvittig umoden fyr. Vi har slitt ganske lenge nå og jeg aner ikke om terapi er vits i engang. Men er så livredd for å bli alenemor.. Tror jo vi hadde klart oss , men er så redd for å bli alene og ensom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå