Kinemor85 Skrevet 2. juli 2009 #1 Skrevet 2. juli 2009 Jeg vet at vi bare bør være glad for denne sommervarmen,men jeg er på grensen til å knekke sammen snart. Sover så elendig om natta,pga varmen og klarer ikke fungere eller gjøre en dritt om dagen. Temperaturen ligger nå på 31,8, og i leiligheten vår er det 28 grader. Sitter på sengekanten foran vifa. Litt av en dag. Kroppen er fylt av vann,føtter og fingre verker. Generelt sliten! Ble litt syteinnlegg dette,men måtte bare får det ut!
Gjest Skrevet 2. juli 2009 #2 Skrevet 2. juli 2009 Føler med deg, sliter selv :-/ Masse vann i kroppen (2-3 i ødem), mye bekkensmerter, høy hvilepuls og varmt soverom til tross for vidåpne vinduer osv. Verste er egentlig å være ute i solsteken. Unngår det litt, men må også ut i noen timer pr dag pga ungene. De har fri nå og er hjemme alle 3. Mannen tar dem med på en del, men jeg må jo også være ute litt med dem og se etter spesielt minste på 2 år. Egentlig elsker jeg sommeren, og synes det var helt greit å gå gravid med nr 1 og til dels nr 2 på sommeren, men med nr 3 (fødte i juni) og nå er det ikke noe kjekt lenger. Syt fra emg også her, men godt vi kan syte til hverandre i stede for at det går utover mann og barn ;-)
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 2. juli 2009 #3 Skrevet 2. juli 2009 jeg sier bare halleluja for parasollen min på terrassen.. gjør det levelig å være ute ihvertfall. Inatt var faktisk den kjøligste på soverommet på lenge, var så vidt under 20! hurra!
Pitty Skrevet 2. juli 2009 #4 Skrevet 2. juli 2009 Jeg er sååååååååååååå glad vi har aircondition hjemme jeg, her er det deilig og friskt. At jeg ikke får sove så godt om nettene er pga denne toalettflyingen og at det jeg ikke klarer å finne noen gode liggestillinger lenger. Begynt med verking på føtter og hender her og, så prøver å ta kald fotbad så ofte jeg kan. Ellers har jeg funnet meg en tjern der det er litt vind og kan bade når det er virkelig ille så der har jeg vært når jeg skal ut i solen. Har fått beskjed av jordmor om å kose meg med bading inntil vannet har gått. Jeg er jo bare 35+4 så det har jo ikke skjedd ennå, og vil nok ikke skje med det første heller. SPis isbiter og drikk masse kaldt vann, det er deilig det! Lykke til videre dere, er jo lov å klage nå som det er varmt og ganske tungt ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå