Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For det første så har den grusomme hyleoppvåkningen hans 40 min etter leggetid sluttet. Takk&Lov! Han våkner fortsatt, men nå holder det med litt stryk over kinnet også sovner han igjen - til tross for VARMT og lyst soverom. Flinke gutten!

Og - ENDELIG så sover han mer enn 30 min under dagsuppene sine. Morgenduppen finner sted i 9-tiden og varer i en time ca, akkurat nok til at mamman rekker å rydde og vaske litt klær, dusje og sminke seg og drikke kaffe med aviser :D

Kl 11 går vi ut på tur, og i 12-tiden sovner han og sover i nesten TO timer! Da nyyyter jeg ro og fred på en benk i en park med bok og kaffe.

Også er det en liten 40-minutters i 15-16 tiden :)

...håper ikke jeg jinxa det nå :S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott! :) Høres ut som om du har fått jobba inn veldig gode rutiner. Håper de varer. :)

Skrevet

Det hørtes helt fantastisk ut!

Vi har også klart å få til en morgendupp som varer i litt over en time, men sliter fortsatt med formiddagsduppen. Sover han to timer uten at du trenger å bevege på vogna innimmellom eller må det litt rugging til?

Hvor gammel er Bo (som ikke heter Bo) blitt nå da?

Her har vi heldigvis supre kveldslegginger og netter, det pluss morgenduppen gjør at jeg nå synes det er greit med de to småduppene han har resten av dagen ;-) Men hadde ikke gjort noe med en laaaaaaang formiddagslur og så slippe den siste da ;-)

Skrevet

Ja, deilig at det endelig har snudd litt nå altså! (...men jeg skulle kanskje ikke skrevet det, for nå er han LYS våken og nekter å sove - han som vanligvis sovner kl 19!)

Han sovner i vognen mens jeg triller, men setter vognen fra meg etter få minutter (når jeg kommer frem til benken min ;)), og da står den stille resten av soveperioden! Luksus!

Bo er akkurat 8 mnd :) (så det var jaggu på tide at det skjedde ting her!)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...