Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har barn som skal begynne på skolen nå, eller har barn som er eldre. Har dere tatt de med til fotograf og tatt et ordetlig bilde av dem da, når de begynner på skolen? Lurer på om vi skal gjøre dette

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De tar jo klassebilde og portrettbilde på skolen. Så det hadde jeg nok ikke gjort.

Skrevet

Det har jeg ingen planer om å gjøre. Jeg er ikke så glad i fotografbilder, så ser ikke vitsen med enda flere bilder som bare stues vekk i album. Vi tar nok av bilder fra før av som havner i album, evt på veggen.

Skrevet

De har tatt klassebilde og portrettbilde allerede, så vi kommer ikke til å gå til fotograf.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...