Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #2 Skrevet 2. juli 2009 Dytt! Jeg spør fordi mannen min skulle gi ungen vår frokost idag, og hadde gitt han 100ml!! Og dette var første gangen han fikk kumelk, aldri smakt det før! Så jeg er redd det kan få noen skadelige effekter, eller om det går bra??? Svar noen!
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 2. juli 2009 #3 Skrevet 2. juli 2009 Begynnerå bli litt mye barnevern her inne så jeg leste "Må barnevernet tilvennes kumelk"... vi prøvde å "tilvenne" men det gikk dårlig, hun ville ikke ha 50/50 så hun fikk bare litt og litt melk. Men hun er ikke sånn kjempeglad i det.. Men hun fikk ikke vondt i magen heller
Lemonia Skrevet 2. juli 2009 #4 Skrevet 2. juli 2009 Så vidt jeg vet trenger man ikke tilvennes kumelk. Fra 10 mnd kan man bruke kumelk i matlaging, og fra 12 mnd kan de drikke kumelk. De bør ikke få i seg mer enn 5-6 dl i løpet av dagen (inkludert matlaging). Du trenger neppe bekymre deg.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #5 Skrevet 2. juli 2009 Ok, takk gud Sa til mannen min i går kveld at vi må starte litt forsiktig, gi han en liten smak i starten også øke på med mer. Det var tydeligvis glemt idag tidlig, for han var såå stolt over å ha fått i han 100ml Men da går det vel bra da håper jeg hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå