Gå til innhold

Er jeg vanskelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har fått invitasjon til 30-årslag fra mannen til kusina til mannen min. Mannen min har ikke noe kontakt med dem utover kanskje 1-2 ganger i året ifm jul el.l. Vi ble ikke invitert til bryllupet dems, og kusina sender aldri gratulasjoner til mannen min enda han gjør det til henne. De bor Danmark, dvs. at vi må reise i 9 timer for å komme oss dit.

De forventer at vi skal komme i denne 30-årsdagen, mens jeg syns det er bortkastet tid og bruke en hel helg +stress på å vise oss i det selskapet. Så må vi kjøpe gave osv... Bare turen til DK koster endel med bil. Hadde det vært nå i ferien, så kunne vi alltids tatt en uke el.l. og fartet litt rundt, men jeg syns vi hverken har råd eller tid til å kunne si ja til denne bursdagen spesielt siden vi overhodet ikke har kontakt med denne fyren..

Noen kommentarer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg syns ikke du er vanskelig - hadde ikke reist om det hadde vært meg....og det hadde nok ikke mannen min heller gjort.

Skrevet

Helt enig med deg, fritid er dyrbart og man vil jo forvalte den bra. Dvs. ikke på å dra i bursdag til fjerne søskenbarn.

Skrevet

Hadde ikke reist.

En ting var det en liten kjøretur unna, men for en så lang og dyr tur bør det være en som står en nær.

Skrevet

Jeg hadde heller ikke reist om jeg knapt nok kjente dem og jeg egentlig ikke hadde råd til det. Jeg synes ikke du er vanskelig.

Skrevet

Takk for svar folkens!

Min avgjørelse er tatt, så får gubben gjøre det han har lyst til... Nettopp, mine helger er altfor verdifulle i tillegg til at jeg jobber 3.hver helg.! Skulle heller tatt en kjærestetur, men vi har ikke tid til det engang..=0(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...