Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #1 Skrevet 2. juli 2009 Jeg er så lettet å glad. x'en min/far til jenta mi har funnet seg ei helt enestående dame. Har vært redd jeg og jenta mi ikke skulle komme over ens med henne, men det har ikke vært noe problem i det hele tatt. Hun er ung, har ingen barn selv, men tar til seg jenta mi som om det var hennes også. Inkluderer henne i alt, tar hun med på mye forskjellig. Jenta mi synes det er spennende å dra dit, det er så godt å levere henne når det er sånn:D Jeg liker dama til x'en min utrolig godt på alle mulige måter. Voksen for alderen, vi har blitt gode venninner på kort tid. Heldig at det var ei sånn ei som ble sammen med han. Hadde slitt om det var ei vi ikke likte..
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #4 Skrevet 2. juli 2009 Så flott! Skjønner godt at du er lettet og glad. Hyggelig å hørelike tilfeller også, jeg tror de er vanligere enn man får inntrykk av her inne
Gjest Skrevet 2. juli 2009 #6 Skrevet 2. juli 2009 Så godt å høre slike historier! :-) Ingenting er bedre en flotte stemødre. Har selv vært borti litt av hvert som barn, men siste min far hadde var/er et fantastisk menneske. Da kontakten med pappa opphørte og de noen år senere skilte lag, så har jeg faktisk kontakt med henne fortsatt fordi hun var en så positiv og god person i livet mitt. Og mamma var generøs nok til å være glad for den gode kontakten på mine vegne, slik du er på din datters vegne. Om dette varer tror jeg datteren din vil få en rik og flott opplevelse ved å vokse opp med to voksne damer som bryr seg mye om henne :-)
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #8 Skrevet 2. juli 2009 Så bra at han endelig har funnet den rette da! Kom jo godt med for alle fire det Jeg synes det er synd folk får barn sammen når de uansett går fra hverandre. Man burde være sikker på at den er den du vil leve livet med før man setter barn til verden. Hvor er det blitt av foreldre som holder sammen?
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #9 Skrevet 2. juli 2009 Hei. Min datter har også en ganske bra stemor, både før og etter de fikk egne barn. Jeg er også stemor for to jenter og det synes jeg også går bra. Jeg har ikke fått slike vonde følelser som jeg ofte har lest om her inne, og takk og lov for det. Jeg var ganske bekymret en stund. He he. Man skal ikke tro på alt det man leser. Men nå har jeg ikke hilst på barnas mor, så om hun synes jeg er like fantastisk som ungene åpenbart gjør er jeg usikker på.
malingus Skrevet 2. juli 2009 #10 Skrevet 2. juli 2009 Uff, dette er ikke lett for deg å fatte eller anonym 11:27? Tenk litt lengre, så skjønner du det kanskje en dag! Vi får håpe det ihvertfall...
RosaPinkPanter Skrevet 2. juli 2009 #11 Skrevet 2. juli 2009 Så flott!! Dette var dagens innlegg - kjempekoslig å lese!
Gjest Skrevet 2. juli 2009 #12 Skrevet 2. juli 2009 Anonym 11.27 Har du fått barn ennå? For hvis du skal være sikker, og ikk har fått noe barn ennå så kommer det eneste sikre tipset jeg har til deg; ALDRI FÅ BARN, for du er ALDRI noen gang 100% sikker på at ting alltid kommer til å vare. Og selv om du skulle være det er det jo ikke sikkert partneren føler det på samme måte til evig tid?!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå