Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #1 Skrevet 2. juli 2009 Var helt sikker på at det ble en jente denne gangen...Men det var alltså en liten gutt til;) Trenger nå sårt navn... Blir superglad for alle forslagg;)
Groosalugg Skrevet 2. juli 2009 #2 Skrevet 2. juli 2009 Aksel og Aslak er pene guttenavn synes jeg. Audun er også fint.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #3 Skrevet 2. juli 2009 Andreas Aron Anders Amandus Are Anton Aksel Aslak
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #6 Skrevet 2. juli 2009 Adrian Aslak Arild Alfred Alf Albert Ask Arne
petite fleur Skrevet 2. juli 2009 #12 Skrevet 2. juli 2009 Alfred synes jeg er så fint :-) Kjenner en liten bedårende gutt som heter det.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #13 Skrevet 2. juli 2009 Av guttenavn på A liker jeg: Arn Arnljot Ask Aksel Alfred Alvarin Amund andre jeg kommer på som jeg ikke liker så godt: Amadeus Arnfinn Anders Andreas Ari Alf Abraham Adam Adrian/Arian Asgeir Askild Aiden Ailo Albert Alekander Antonio Antonius Anton
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #16 Skrevet 2. juli 2009 Det er veldig mange fine guttenavn på A: Anton Albert Amund Alfred Arnt Ask Aksel Amadeus Amandus Agnar Arnfinn Armand Anders Andreas Are Alf Alrek Abraham Adam Adrian Asgeir Askild Aslak Arve Arne
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #17 Skrevet 2. juli 2009 Gutten min har verdens fineste navn på A men det er veldig spesielt for meg og min familie så jeg sier det ikke her i frykt om at noen skal "ta" det sikkert kjempeteit men..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå