Gå til innhold

tips til en god frokost?


Anbefalte innlegg

Skrevet

...er såååå matlei!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhhh...jeg elsker frokost - mitt favorittmåltid:o)

Jeg spiser stort sett en god bolle med All Bran flakes eller Rug Fras med Cultura og drikker grønn te til. I helgene plaier jeg å lage eggerøre og å steke kokt skinke på stekepannen med litt olje og krydre med oregano. Har skinke, eggerøre, agurk, tomat og paprika på Solruta spelt knekkebrød. Knallgodt!

Ellers er amerikanske pannekaker med lønnesirup, friske bær eller eggerøre og bacon kjempegodt:o)

Mannens favoritt er vaniljeyoghurt med havregryn.

De porsjonspakkene med havregrynsgrøt baked apple er også kjempegode.

Skrevet

Til forkost spiser jeg nesten alltid en grynblanding med yoghurt på..

 

Nå om dagen går det i Yoplait 0,0% yoghurt med jordbær/bringebær og Axa forkostblanding med frukt. Drikker et glass juice til..

Skrevet

Spiser øko havegryn med skummet kultur, og litt rosiner. Er godt med solsikke- og linfrø også.

Også må jeg jo bare anbefale de nye mini Weetabix MNI, der er gode også liker jeg sånne miniatyrutgaver;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...