*Rutletutt* Skrevet 2. juli 2009 #2 Skrevet 2. juli 2009 Åhhh...jeg elsker frokost - mitt favorittmåltid:o) Jeg spiser stort sett en god bolle med All Bran flakes eller Rug Fras med Cultura og drikker grønn te til. I helgene plaier jeg å lage eggerøre og å steke kokt skinke på stekepannen med litt olje og krydre med oregano. Har skinke, eggerøre, agurk, tomat og paprika på Solruta spelt knekkebrød. Knallgodt! Ellers er amerikanske pannekaker med lønnesirup, friske bær eller eggerøre og bacon kjempegodt:o) Mannens favoritt er vaniljeyoghurt med havregryn. De porsjonspakkene med havregrynsgrøt baked apple er også kjempegode.
Fire småtroll Skrevet 2. juli 2009 #3 Skrevet 2. juli 2009 Til forkost spiser jeg nesten alltid en grynblanding med yoghurt på.. Nå om dagen går det i Yoplait 0,0% yoghurt med jordbær/bringebær og Axa forkostblanding med frukt. Drikker et glass juice til..
OsloMor Skrevet 2. juli 2009 #4 Skrevet 2. juli 2009 Spiser øko havegryn med skummet kultur, og litt rosiner. Er godt med solsikke- og linfrø også. Også må jeg jo bare anbefale de nye mini Weetabix MNI, der er gode også liker jeg sånne miniatyrutgaver;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå