Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #1 Skrevet 2. juli 2009 med sånn plentraktor. Bor i blokk og har vært oppe store deler av natta med baby. Klokken 07.00 fikk jeg endelig babyen til å sovne godt. Endelig skulle jeg få meg en blund, men neida her kommer kommunen å klipper gresset så tidlig. Rett utenfor soveromsvinduet mitt, prøvde å lukke vinduet, men er så lytt at det var nytteløst. Hele forje uke drev de kjørte att og fram med hjullaster og gravmaskin fra 07.30 om mårran (syns forøvrig det er mer greit siden det bare er en kort periode så er de ferdig, de holdt på i 3 dager) Men plena klipper de et par ganger i uken, og kjenner det hadde vært fint om de kunne gjort det litt senere på dagen. Men jaja, slik er det.
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 2. juli 2009 #2 Skrevet 2. juli 2009 Og 22.00 er alt for sent til å drive å ommøblere og henge opp bilder, skru og bore, i alle fall når vedkommede vet at jeg sover på hems med hodet en halv meter fra gulvet hennes.... arghh... fra ei trøtt ei!
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #3 Skrevet 2. juli 2009 Hehe, skjønner deg godt. Naboen hamret faktisk i veggen her 22.30 igår kveld. Håper ikke de andre naboene tror det er oss siden vi pusser opp :S Men vi gir oss klokken 20.00 med bråkete oppussing. Etter 20.00 er det fram med malingspann og hammer og borr må vente til dagen etter HI
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #4 Skrevet 2. juli 2009 Fra 07:00 har de faktisk lov å begynne å arbeide. Kjipt, men sånn er hverdagen!
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #5 Skrevet 2. juli 2009 Ja jeg er fullstendig klar over det Men akkurat idag var det ekstra ille med en traktor rett utenfor soveromsvinduet. Og håper neste gang han forsover seg han som skal klippe plena, hehe. HI
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #6 Skrevet 2. juli 2009 Huff,skjønner deg godt...er liksom litt typisk.Men kommunen starter tidlig de vet du og slutter tidlig....og må rekke over mye så sånn er det bare. Jeg sier bare....bedre å starte tidlig med det og litt sent på en hverdag og helst ikke på søndager. Søndager er jeg vokst opp med at det skal være stille og rolig på et felt noe de har fått til hos moren og faren min og der er det himmelsk å være en søndag. Men hos oss først begynner 1 og klippe,så begynner en til og da har du det gående.Det finnes 6 andre dager i uka å klippe hvorfor akkurat søndag. Men bor jeg på felt så bor jeg på felt så jeg må vel bare finne meg i det dessverre...hehe.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #7 Skrevet 2. juli 2009 Skjønner deg veldig godt. Her i nabolaget begynte snekkere å banke klokka 7 idag. Det er rimelig kjedelig når man har lyst å sove litt lengre pga dårlig søvn med stor mage og altfor varmt på natta
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå