Gå til innhold

Reptiler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det ikke forferdelig:

http://www.abcnyheter.no/node/91633

Hvorfor skal man ha slike dyr i bur hjemme hos småbarnsfamilier. Syns det er ganske egoistisk. Ble veldig trist for hun ble jo bare 2,5 år.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig trist !

Skrevet

uff, noe så forferdelig

Skrevet

Huff, dette var trist lesing:/ Jeg er helt for reptilhold, men da må man ha egne rom med store terrarier til dyrene. Og barn skal aldri være alene med dyr, uansett om det er en hamster eller en slange! Og man må jo sikre dyrene skikkelig. En slange blir ikke tam slik som bikkja blir.

Så man må utdanne bedre ang dyrehold, det gjelder alle typer dyrehold. HVor mange unger har ikke blitt bitt av hunder som er dårlig behandlet/oppdratt? HVor mange katter er det ikke som klorer og biter små barn fordi ungene ikke lærer at man ikke skal dra dyrene i halen osv?

Det er så lett å skaffe seg dyr av alle slag nå til dags, emn ingen ser etter om det faktisk er gode forhold i hus:/

Skrevet

sånnt er veldig trisk uansett hva slags dyr eller menneske det er som har skylden..

synes ikke reptilene skal få skylden for noe her !

Skrevet

Du kan kle en gris i dress, men det er fortsatt en gris.

Skrevet

Antydet ikke at det var dyret sin feil, for det har jo handlet etter sine instinkter.

Det jeg skrev var hvorfor skal man ha slike dyr hjemme når man også har små barn. Og dette gjelder selvfølgelig hunder og andre dyr som kan skade barn.

Jeg ble selv bitt av hund når jeg var liten. Sitter i ennå, og er fortsatt redd hunder.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...