Hilde_85 Skrevet 2. juli 2009 #1 Skrevet 2. juli 2009 Hvorfor er det ingen som selger pent brukt på finn når JEG trenger det?
mayaya Skrevet 2. juli 2009 #2 Skrevet 2. juli 2009 Jeg har en jeg ikke skjønner åssen funker.. Er ikke verdens beste husmor akkurat.. høhø,... Den skal du få billig
Hilde_85 Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2009 Bor du i nærheten da? Er jo det og, ligger jo noen på finn som hadde vært aktuelle, men er jo bare ikke aktuelt å hente dem (og tenk så dyrt det hadde blitt å posta den).
mayaya Skrevet 2. juli 2009 #4 Skrevet 2. juli 2009 trondheim.. aner ikke om det er i nærheten... :-p
prekæs Skrevet 2. juli 2009 #5 Skrevet 2. juli 2009 Altså. I div bruktbutikker finner du ofte symaskiner. De eldre er ofte like gode som helt nye, hvis man ikke har behov for noe veldig avansert. Min mor har en 40 år gammel en, like god og brukt mer enn de fleste. (singer)
Hilde_85 Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #6 Skrevet 2. juli 2009 *sukk* trondheim er laaangt unna. Jeg har titta så vidt i bruktbutikker. Men ikke funnet noe av interesse. Kunne helst tenkt meg en som var 5-10 år gammel
prekæs Skrevet 2. juli 2009 #7 Skrevet 2. juli 2009 Be de ringe hvis de får inn noe:) Ofte de gir en slik ekstraservice.
Hilde_85 Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #8 Skrevet 2. juli 2009 Nå vet jeg ikke om så mange bruktbutikker, men de to nærmeste (ene er fretex) er de ganske sure og sære, så vet ikke her om de hadde orka å gjort noe sånt
* 5 om dagen * Skrevet 2. juli 2009 #9 Skrevet 2. juli 2009 nå vet jeg ikke hvor mye du vil gi for en symaskin, men jeg ser det er ok maskiner på ellos, ikke så veldig dyre heller. Du kan jo se om det er noen andre nettbutikker som også selger. Jeg kjøpte min hos ellos, sikkert 15 år siden,og den har jeg brukt mye,funker som bare det enda den :-) Og den kostet ikke så mye over 1000 lappen,og det synes jeg en ny maskin er verdt. av erfaring så holder de med minst greier på, lengst.
Hilde_85 Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #10 Skrevet 2. juli 2009 litt over 1000 er absolutt ikke ille for en ny maskin. Ønsker egentlig å ha litt forskjellige sømmer, men det er ikke noe som jeg kommer til å se på om jeg kommer over en billig fin maskin Skal ta en titt på ellos nå
Monajenten Skrevet 2. juli 2009 #11 Skrevet 2. juli 2009 Hvilket merke er det på Ellos? Jeg ville ikke kjøpt hva som helst fordi det er billig, for det er myyyye dårlige maskiner rundt og kring. Clas Ohlson selger også noen symaskiner som har fått mye klager. Bernette er Bernina sitt billigmerke, og funker helt supert til hverdagsbruk. Den har stort sett det man trenger av sømmer og funksjoner. Om jeg ikke husker helt feil, så koster de litt under 3000,- Hilsen sydame:-p
Monajenten Skrevet 2. juli 2009 #12 Skrevet 2. juli 2009 http://www.ellos.no/DetailPages/DetailPage.aspx?categoryid=12961&productId=178193&SellingFlag=SearchText&SearchBackLink= Denne så jo i grunnen grei ut:-)
Hilde_85 Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #13 Skrevet 2. juli 2009 Syns og den så veldig grei ut Til mitt hobbybruk ville det nok sikkert vært nok. Men akkurat nå har jeg ingen penger *sukk* så må vel pent vente
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå