Gå til innhold

Trenger sårt noen råd jeg jenter....:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

For 3 mnd siden flyttet jeg fra x, vi har 2 barn sammen og er venner idag..jeg har møtt en annen som sier han har funnet drømmekvinnen..:) Men x håper på stadig gjenforening..problemet er at jeg hver eneste dag sliter med dårlig samittighet ovenfor barna...og også noe ovenfor x. får sms'er av han der han forteller at han håper på et familieliv og at gresset ikke er grønnere på den andre siden...

Denne andre som jeg har møtt er flott på alle måter, men litt vel

intens...ihvertfall i forhold til x...er fortsatt glad i x, men tror ikke jeg kommer til og få lyst på han igjen...jeg vet ikke...noen som har vært i samme situasjon som meg???

x bor nå i huset "vårt", men vil ha en avklaring på detnå også...egentlig skulle vi se an ut året i forhold til om han skulle kjøpe meg ut eller om d var noen vei tilbake...

Lurer på om det jeg savner er mer materielle ting enn x.....???? vet jeg kommer til og savne feriene sammen med barna, hjemmet mitt....det jeg ikke savner er x-svigermor og drikkingen hans...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En kan savne det kjente, for uansett hvor fælt det er, så vet en hva det er og det kan på en rar måte kjennes trygt fordi det er kjent. Kan være det.

Men når det er sagt; å gå inn i et nytt forhold før en er helt ferdig med det gamle, er dømt til å ikke gå bra. Du er ikke ferdig med ex'en. Og allerede etter 3 måneder starte med en ny mann.... Ikke bra for noen av dere. Ikke barna heller.

Skrevet

For det først, hvis det er 3 mnd siden det ble slutt er det altfor tidlig å innvolvere seg i en ny. Vet det er noen som bruker det som hestekur mot kjærlighetssorg og vi er alle forskjellige. Men du må finne ut hva DU vil og føler.

Viktigere at den du finner er din drømmemann, enn at du er hans drømmedame. Sikkert veldig smigrende å høre men.

Du sier du ikke vil savne drikkingen hans. Snakker vi alkoholiker?

Jeg er selv vokst opp i et hjem hvor foreldrene mine skilte seg når jeg gikk på ungdomsskolen. Tror vi alle hadde hatt det bedre om det hadde skjedd noen år tidligere.

Det er ikke bra å være barn i et konfliktfylt familieforhold!!!

Gi deg selv tid til å tenke over ting.

Lykke til!

Skrevet

takk for svar...glemte og si at det har vært slutt i 8 mnd da, men tok tid og finne leilighet....:( og denne nye mannen har invitert meg ut tidligere men da sa jeg nei av hensyn til x og unger og at jeg dynes d var for tidlig selv....når det kommer til ungene så vet ikke de at vi er noe mer enn venner foreløpig, han får ikke lov og overnatte her heller så lenge jeg har ungene...

Skrevet

Som sagt, det er 8 mnd siden bruddet....han er ikke alkoholiker men klarer ikke stoppe de gangene han drikker, og da er han ikke særlig fin...hverken i oppførsel eller det han lirer av seg til meg....moren hans er at annet stort problem som også er noe av grunnen til bruddet....:(mannen jeg har møtt har de kvalitentene jeg skulle ønske min x i utgangspunktet hadde...jeg trives godt med han, han tenner meg, er gentleman, økonomisk ryddig, godt forhhold til sine foreldre, drikker sjelden, ingen barn, osv....han blir ikke brukt som hestekur, det var tross alt jeg som endte forholdet med x...etter og sagt ifra til han gjennom 10 år......:(:( Så synd at de virkelig ikke skjønner for det er gått så langt at jeg har flyttet.......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...