Mammas lille venn heter Liam Skrevet 2. juli 2009 #1 Skrevet 2. juli 2009 Synes det er spennende å se hva slags tanker folk har rundt det å være surrogatmor. MEN, når det kommer til det å donere så er jo spm litt annerledes. I Norge er det lov for menn å donere bort sæd, men det er ikke lov for kvinner å donere egg. Er dette rett mener du?
Må jeg ha nick? *Nr3påvei* Skrevet 2. juli 2009 #2 Skrevet 2. juli 2009 syns det burde vært lov å donere bort egg..
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 2. juli 2009 #3 Skrevet 2. juli 2009 Egentlig ser ikke jeg forskjellen på det å donere egg og det å donere sæd. Skulle vært likestilt mener jeg. Men er jo litt enklere prosedyre å donere sæd enn egguthenting da
Gjest 5 andre Skrevet 2. juli 2009 #4 Skrevet 2. juli 2009 Jeg mener det bør være lov å benytte donoregg... Synes menn og kvinner bør ha samme rettigheter ved barnløshet, selv om jeg ser problemene knyttet til egguthenting..
The Bad Gal Skrevet 2. juli 2009 #5 Skrevet 2. juli 2009 Synes det skulle vært lov med eggdonasjon. Nå henter dem jo ut flere egg enn de trenger/bruker ved ivf o.l, så i teorien kunne jo noen av de eggene adopteres videre av andre barnløse par. De gjør jo dette i andre deler av verden, men tror vi er langt unna å ta det steget i Norge...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå