mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 2. juli 2009 #1 Skrevet 2. juli 2009 Herregud! Er det mulig? Jeg spydde, inne i en butikk i dag! Å, herregud, jeg vil dø!!!! Trodde jeg hadde klart å komme meg over kvalmen med å ta det rolig, spise litt og sånn.. men neida! Stakkars de som jobbet der. Jeg tørket jo opp etter meg selv, men det lukter jo fremdeles. drittkvalme!!!
Gjest Skrevet 2. juli 2009 #2 Skrevet 2. juli 2009 Haha! Var å handla for mange uker siden og følte meg superkvalm. Satte meg i bilen og kasta opp på meg selv. Jeg tenkte da at jeg var glad det ikke skjedde i butikken..
Carasnella Skrevet 2. juli 2009 #3 Skrevet 2. juli 2009 Hehehehehe, takk for dagens første latter begge to!!
mitt hjerte ❤ mitt liv Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. juli 2009 Fint at det kan komme noe godt ut av det da... hehe blir i alle fall en stund til jeg viser meg på det senteret der... denne byen er liten, så ryktet går fort! HI
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 2. juli 2009 #5 Skrevet 2. juli 2009 Føler med dere hehe... Jeg gikk absolutt ingen steder uten spypose de første 5 mnd. Men slapp heldigvis å få bruk for den. Klarte akkurat holde meg til jeg kom inn døra hjemme
Blind Gudinne Skrevet 2. juli 2009 #6 Skrevet 2. juli 2009 He he, jeg har virkelig medfølelse! En venninne av meg som dengang jobbet i matbutikk spøy mens hun satt i kassa.... På hele båndet, oppi kassa-skuffen, på varene til kunden og seg selv. DA snakker vi flaut!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå