Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #1 Skrevet 2. juli 2009 Fordi foreldrene dine absolutt skulle ha en pytonslange som kjæledyr, ble du kvalt og døde da den klarte å komme seg ut av buret sitt. Jeg håper du er på et bedre sted, lille jente. Hvorfor enkelte skal ha farlige "kjærledyr" når de har småbarn, det skjønner ikke jeg.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #2 Skrevet 2. juli 2009 http://www2.tbo.com/content/2009/jul/01/child-strangled-python-sumter-county/news-metro/ trist
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #3 Skrevet 2. juli 2009 På Vg nett sier de at samboeren til mora risikerer å bli straffeforfulgt. Hvorfor er det bare han som skal risikere dette? Hadde han liksom slangen mot moras vilje? Jeg skjønner ikke hvorfor mannfolkene alltid skal straffes strengere enn mødrene. Dette skjer ofte! Tror neppe han hadde slangen mot hennes vilje!
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #4 Skrevet 2. juli 2009 Ja, så har du de som røyker slik at ungen får skader som han eller hun sliter med gjennom hele livet, men de kommer ikke på VG nett
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #5 Skrevet 2. juli 2009 Joda.Mange kommer på VG pga skadene de fikk i magen til mor. Det står bare ikke at det er derfor de er som de er.
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #6 Skrevet 2. juli 2009 Ja hurra!! Enda et smart innlegg der en sammenligner røyking og.... jo-pytonslanger!!!! Fantastisk paralell!!! Dere gjør jammen med dagene underholdende for en sliten dibber..hahahah..:-)
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #7 Skrevet 2. juli 2009 Jeg ville heller hatt stua full av slanger enn full av røyk, med barn i hus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå