Gå til innhold

Inspirert av et annen innlegg på alenedebatten:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mange her som reiser på ferie med barn,uten andre voksene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svarte der inne, men svarer her også...

Jeg har reist med min sønn siden han var ca 1 år. Da var jeg ikke singel, men min eks hadde aldri tid til å være med. Så da ble det vestlandet til Oldemor og sydentur til Hellas. Synes det gikk så greit. vi Storkoste oss, så etterpå har det vært Bulgaria, Romania, Fjellturer med meis på ryggen, Langedrag, Bjørneparken.

Kommer til å fortsette med å reise litt alene. Min nye kjæreste ønsker å være med på alt, men jeg kommer nok til å "etterlate" han hjemme en gang i blant. Er så godt å ha full fokus på kun barnet og opplevelsen.

Anbefaler alle å ta en tur alene med barna sine!

Skrevet

Her er mitt svar på den andre tråden:-)

I fjor sommer var første sommeren min alene med datteren,hun var da 2,5 år.

Jeg reiste noen dager inn i kinsarvik og mikkelparken der,og det var en milepæl for meg.For jeg trodde jeg skulle gå i kjellern av å gjøre slikt alene,og var redd jeg kom til å føle meg ensom.

Men vi storkoste oss:-)

Det var kjempedeilig å bare være hun og meg,vi koste oss og badet,var på resturant å spiste og alt handlet om oss to.Og jeg kunne godt ha gjort det igjen,for vi fikk så mye igjen for det.Og vi ble enda tettere hverandre:-)

Så jeg vil foreslå parker,de koser seg og du må liksom være med på alt og bare ha fokus på barna.

For meg og forhåpentligvis for datteren ble det et uforglemmelig sommerminne som er bare våres.

Jeg kunne godt ha gjort det igjen,selvom jeg nå har samboer.For den turen var viktig for oss to,litt kvalitetstid;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...