Gå til innhold

Hvorfor sover dere ikke nå?:-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selv får jeg bare ikke sove:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg sniker til meg alenetid... hehe

Skrevet

Fordi jeg spiller pokerturnering:-)

Skrevet

jeg aner ikke hvorfor jeg ikke sover.... må vel luske meg i seng.. tidlig opp gitt... snudd litt på døgnet siste dagene... :P

Skrevet

Den vesle nyfødte vil snart kreve pupp igjen uansett, så jeg gidder ikke prøve å få sove :-)

Skrevet

Fordi jeg har sovet i hele dag. Er sliten, småsyk, kvalm og litt deppa faktisk. Varmen slår meg helt ut:(

Skrevet

Fordi han på 8 mnd. tydeligvis sovnet for tidlig i kveld (kl. 20.30) og ville være sosial etter 3 timer med søvn. Så nå har jeg vært ute en time og trillet for å få han til å sove igjen. Det gikk ikke, så nå sitter han pent i vogna og ser på playhouse disney. Tror jeg får ut å trille igjen, jeg trenger søvn før storesøstera våkner.

Skrevet

fordi jeg er et uforbederlig b-menneske og har nedsatt søvnbehov om sommeren- og dessuten alltid slutter å være trøtt i ti-tida om kvelden. (slår ikke feil; jeg kan døgne flere dager på rad og være så trøtt at jeg omtrent ikke står på beina i sekstida på kvelden, men greier jeg å holde meg oppe til ti tar jeg glatt ei natt til og er ikke gåen igjen før i åttetida om morran...)

men, jeg må vel lalle snart. Er vel ingen bønn i sjutida i morra, og dessuten skal vi ut på vift så det blir ikke mye sjans til å slappe av under formiddagsduppen heller.

Skrevet

Fordi sambo har vært i nye huset og holdt på med oppussing, og når han kom hjem måtte vi jo ha mat;-P

Og mens vi spiste våknet snuppen kliss våt av svette, så hun kom i stuen og fikk juice og spiste pai med oss! OG mens vi koste oss våknet lillesøster som hadde bæsjet.... hehe, så nå sitter de på fanget til pappa'n å hører på donglebærsangen, mens jeg oppdaterer bloggen!

Phu..!

Heldigvis ingen som skal på jobb på lenge=P

Skrevet

Høres kjempekoselig ut;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...