Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 Billig overnatting i nær avstand ol. Vet jeg bare kan lete opp selv altså, men er så mye lettere å spørre dere flinke jenter:-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. juli 2009 #2 Skrevet 1. juli 2009 telt?...hehe vi tittet litt på hotellpakken, men syns det ble fordyrt. tror den ligger ute på finn. ellers tittet jeg litt på sånne gårsferier oppover der, men syns det også ble dyrt. kanskje det er noen champingplasser med små hytter dere kan leie. vet at det er noen hytter i nærheten som ikke var så dyre, men vi leide til i vinterferien i noen år. men jeg husker jo ikke hva de heter. kan spørre pappa i morgen og gi deg link om du vil. det er fine små "hytter i rekke" med lite kjøkken, bad to soverom og stue. de er i grunn veldig fine
Canari Skrevet 2. juli 2009 #3 Skrevet 2. juli 2009 Hafjell resort hadde sommerpakke, vi bestilte tre netter i hytte med frokost, inkluderer inngang på Lilleputthammer og lekeland en dag + Hunderfossen to dager , to par med barn i en 60 kvadratmeter stor hytte (to soverom), ca kr 1 000 per par per natt (med frokost og innganger). Sjekk der.
Gjest ✿biss med twins✿ Skrevet 2. juli 2009 #4 Skrevet 2. juli 2009 Takk for tips! Hafjell skal sjekkes ut, mye for pengene med det tilbudet der. Og jeg tar gjerne i mot link ehm..6 prikker parantes:-) Telt, tja..kan ikke se meg der nå, med unger som prøver å bli tørre på natta;)
Kamomille Skrevet 2. juli 2009 #5 Skrevet 2. juli 2009 det er campingplass rett på utsiden av parken!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå