Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 Jeg var på en butikk jeg ikke vanligvis handler på. Blant varene var en 6-pakning øl. Kom til kassen og skulle betale. Så sier kassadama at "jaja, jeg har ikke spurt deg om legitimasjon, men jeg er egentlig litt usikker her". Da sa jeg " ja, hadde du spurt, så hadde jeg jammen blitt smigret". Og jeg er 38....... hehehe. Rart jeg fryder meg?
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #2 Skrevet 1. juli 2009 Herlig!! :-) Jeg er 24 og er fortsatt på det stadiet at jeg blir irritert når jeg blir spurt om bevis;-) Jeg ser da f*** ikke ut som om jeg er 17!!! Men tipper jeg hadde vært råstolt om jeg var 38, får vel heller satse på at det holder seg enn at jeg ser ut som om jeg er 50 når jeg er 38:-)
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 1. juli 2009 #3 Skrevet 1. juli 2009 Min svigermor ble spurt om legitimasjon når hun skulle kjøpe røyk:-)Hun var da 50:P
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #4 Skrevet 1. juli 2009 Man skal uoppfordret vise legg hvis man er mellom 18 og 25. Så du på 24 burde ikke bli fornærmet
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #6 Skrevet 2. juli 2009 Hehe.....så hærlig.Det er deilig da. Rart det der hvor lite negativ man er i forhold til å bli spurt om legg jo eldre man blir.Klart man tar det som et kompliment...deilig. Forstår godt at du koser deg med det,det hadde jeg også gjort om det var meg...jeg er 35.Bare nyt det..:-)
prekæs Skrevet 2. juli 2009 #7 Skrevet 2. juli 2009 Hehe. Jeg har inngått avtale med min dagligvarebutikk at jeg alltid skal spørres om leg:)
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #8 Skrevet 2. juli 2009 hei:-) samme her også:-) jeg er 32 år og blir spurt ennå noen ganger,og jeg bor i ei liten bygd:-) jeg sier bare tusen takk jeg når noen spør etter leg:-))
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #9 Skrevet 2. juli 2009 Hehe, ja er det ikke kult? Jeg ble stoppet av ei dame i butikken en gang som var sjokkert over at datteren min på 5 år kalte meg mamma- jeg så jo alt for ung ut til å ha barn!!!! Hun trodde jeg var tenåringssøstra hennes.. Jeg var da 30 år..
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #10 Skrevet 2. juli 2009 hehe.. det er ikke helt første gangen jeg opplever dette. Noen år tilbake, så var jeg på skolen. vi hadde vikar en dag, og så ble det snakk om barna våre i klassen. Da vikaren oppdaget at jeg hadde et barn på 9 år(han er 15 i dag), så skulle dere sett ansiktet hennes;) Ubetalelig:) Det så ut som hun trodde jeg måtte ha vært 12 da jeg fikk ham;) Det rare er at jeg ser dette ikke selv. Forstår ikke at andre kan tippe så feil i ung retning på min alder. Men deilig er det å vite at andre ikke ser meg som ELDRE enn jeg her, hvertfall:) HI
Gjest Tale30 Skrevet 2. juli 2009 #11 Skrevet 2. juli 2009 Jeg ble spurt om legitimasjon når jeg skulle kjøpe alkoholfri øl, så jeg lurer på hvor ung jeg ser ut.. hehe
Anonym bruker Skrevet 2. juli 2009 #12 Skrevet 2. juli 2009 hehe.. da må du være noe slikt som barnehagebarn, eller no'..... HI
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 2. juli 2009 #13 Skrevet 2. juli 2009 Hehe.. Jeg er jo ikke så gammel men jeg må innrømme at jeg blir litt såret når jeg står med datteren min på armen, i nærbutikken, og blir spurt om legitimasjon.. Ser jeg såå ung ut liksom.. Gjorde en uhøytidelig undersøkelse i vennegjengen til en kompis av meg, hvor han viste bilde av meg, de kjenner jo ikke meg, og lurte på hvor gammel de trodde jeg var.. De fleste svarte 16-17.. Hehe.. Kjekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå