Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 ÅÅÅÅÅÅH!!!!!! Vi fant ut at lille baby på 5uker ikke tåler når pappa'n har drukket øl. Da kan vi bare glemme å få lagt henne. Hun gulper ikke vanligvis, men når pappan holder henne etter å ha drukket øl til maten kommer det masse(!!) gulp utover klærne hans. Hun gulper aldri ellers. Hun blir kjempe sulten etter å ha tømt magen sin, så jeg må amme, igjen og igjen til det er tomt der melken kommer fra. Nå i kveld har han drukket øl. Greit nok, men jeg ba han holde seg langt unna oss så hun kan legge seg til en rimelig tid. Flere ganger har han tatt henne opp om hun har klynket (mens jeg har vært på badet o.l), og dermed gulpet utover han. Hun skriker, fordi hun har vondt i magen. Jeg har ammet så mange ganger at puppene nå er slapp og tom. Hun roer seg helt når hun kommer over til meg å pappan går unna. Nå har jeg "gitt opp" å sier at han bare får ta henne til hun sovner. Har gitt beskjed så mange ganger at han må ta hensyn. Skjønner jo at han vil hjelpe til men han gjør saken 10ganger værre! Godt å lette litt på lokket!
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #2 Skrevet 1. juli 2009 ha ha ha ha, den var god!!! Må du ikke lette så mye på lokket at du gulper;-)
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #3 Skrevet 1. juli 2009 hehe.. gjenfødt sjel av enten en alkoholiker eller barn av en alkoholiker;) Snåleste så langt i kveld her inne;)
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #4 Skrevet 1. juli 2009 Jo det er like før jeg gjør det Denne kvelden var bare så unødvendig.. lille englebarnet mitt har det vanskelig nok i varmen som det er, trenger ikke ølånden hans attpå til! Stakkars lille! HI
Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #6 Skrevet 1. juli 2009 Haha, ja han burde gå på AA møte for å ha tatt seg èn øl til grillmaten HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå