OsloMor Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 I dag tok jeg akupunktur for mine grusomme nakkesmerter. Det var en ganske heftig opplevelse, varte i nesten to timer og var veldig vondt, men føltes veldig riktig. Men, jeg har så utrolig vondt i alle punktene han stakk i. Akupunktøren selv sa at det var helt normalt. Noen med erfaringer som har lyst til å fortelle:-)?
Gjest Skrevet 2. juli 2009 #3 Skrevet 2. juli 2009 bare at jeg hadde sliti med halsbetennelser i altfor mage år, skulle ta mandlene da jeg tilf. kom i kontakt med en akup. Hadde tre behandlinger, etter det har jeg ikke hatt vondt i halsen. Tre år siden nå... kombinert med soneterapi
Sik Skrevet 2. juli 2009 #4 Skrevet 2. juli 2009 ja, normalt at du kjenner disse punktene ennå, synes kanskje 2 timer var i lengste laget! 20 min er "normalen" men siden du hadde i utgangspunktet veldig vondt, var det sikkert rett å ta såpass lenge. Har brukt nåler for mye, alle svangerskapsplager, modning, øke melkeprod, brystbetennelse, og muskelsmerter. ganske fornøyd!
OsloMor Skrevet 2. juli 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. juli 2009 Takk for svar dere to:-)! Det var min første gang, så kanskje han virkelig skulle sette inn støtet. Men da tar han sikkert rundt 20 min neste gang da. Skal tilbake i morgen, håper det hjelper til ferien iallefall. Kan ikke ta noen medikamenter mot muskelvondt, så dette er mitt eneste håp i så henseende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå