Håpefull38 Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 Det var nok mensen som meldte sin ankomst, kom for fullt i dag:-( Nå skal jeg spandere på meg en sydentur, så man får noe annet å tenke på ei stund! Blir vel nytt forsøk igjen i august/september. Må vel få spart opp litt penger også. Det gikk ca. 17.500 på dette forsøket. Sånn er det å bo langt unna hovedflyplass! Må prate litt med gynekologen også, og høre hva hun mener om ny inseminasjon eller ivf.
bumpi de bump Skrevet 2. juli 2009 #3 Skrevet 2. juli 2009 Det var leit, Håpefull38! Godt med julifri, jeg kommer heller ikke til å prøve i juli dersom det blir negativt på lørdag. Forhåpentlig blir det IVF på meg i august : )
Chaiemae Skrevet 2. juli 2009 #4 Skrevet 2. juli 2009 Så synd at det ikke gikk. Du får kose deg som best du kan i syden da.
angelica-s Skrevet 3. juli 2009 #5 Skrevet 3. juli 2009 Veldig synd at det ikke gikk... Tenker på deg... klem...
Sofia 40 Skrevet 6. juli 2009 #6 Skrevet 6. juli 2009 Så synd at du ikke lyktes denne gangen. Jeg gjorde heller ikke det dessverre. Jeg har forsøkt inseminasjon 5 ganger, og har bestemt meg for IVF etter sommeren. Ønsker deg en riktig god sommerferie:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå