Gjest Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 andre som er fullstendig oppslukt i krimromanen i sommervarmen?
Gulosten™ Skrevet 1. juli 2009 #2 Skrevet 1. juli 2009 Var mer i fjor sommer jeg elsket den, men hjelpes meg så fantastisk!!!! Gled deg til de 2 andre bøkene :D
just_c Skrevet 1. juli 2009 #3 Skrevet 1. juli 2009 jepp jeg holder på med den jeg også.. er kjempespennendes:)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. juli 2009 #4 Skrevet 1. juli 2009 har lest alle tre kos dere... hihi når jeg leverte den siste på bilboteket spurte damen "er du lei LS nå?" og det måtte jeg medgi at jeg var, men jeg er klar for film nr 2 og 3... hehe
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 1. juli 2009 #5 Skrevet 1. juli 2009 Er midt i bok 2 nå. Spennende! Har alle tre på lydbok. Det er så praktisk. Da kan jeg "lese" med lyset av så ikke mannen begynner å knurre, mens jeg vasker hus, kjører bil, går tur, soler ansiktet.. you name it )
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. juli 2009 #6 Skrevet 1. juli 2009 ja jeg er også et lydbok menneske, men det er mest fordi jeg leser jo ekstremt sakte (bare 4% av tiendeklassingene i norge leser like dårlig som meg), så jeg mister jo helt poenget om jeg skal lese selv... hehe ulempen er at det ikke er noe morro og rydde hus når man hører på skumle bøker og er alene hjemme... hehe
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 1. juli 2009 #7 Skrevet 1. juli 2009 Hehe.. du har et poeng! Man kan fort bli redd sin egen skygge da!!! :oD
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. juli 2009 #8 Skrevet 1. juli 2009 nå hører jeg på en helt elendig en om meningen med livet (som de helt tydelig ikke forstår seg noe som helst på) trenger tips til bra bok. syns tusen strålende soler var bra og idas histore, en mors fortelling (tror jeg den het)
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 1. juli 2009 #9 Skrevet 1. juli 2009 "På flukt" av Liza Marklund! Kjempegod!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. juli 2009 #10 Skrevet 1. juli 2009 er den skummel? jeg skal kjøre alene i bil (med småen) over fjellet til bergen.... hehe
OsloMor Skrevet 1. juli 2009 #12 Skrevet 1. juli 2009 Ne, jeg er handikappet i nakken og kan ikke lese:(( Jeg som skulle lese så mye når eksamen og pensum var tilbakelagt.
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 2. juli 2009 #13 Skrevet 2. juli 2009 Litt skummel innimellom, men mest spennende og jævlig provoserende! )
LillyLilly Skrevet 2. juli 2009 #14 Skrevet 2. juli 2009 De leste jeg i fjor, ELSKER de bøkene. Nå hører jer lyd bøker til den store gullmedaljen (merkelig hvor lite lese tid en har med en ett åring i hus! ). For tiden holder jeg på med Tom Egelands Sirkelens Ende, spennende!!
*Rutletutt* Skrevet 2. juli 2009 #15 Skrevet 2. juli 2009 Den er kjempebra! De to neste er enda bedre:o) jeg elsker bøker og særlig krim...men pga svimmelhet klarer jeg ikke lese bøker nå(
*Rutletutt* Skrevet 2. juli 2009 #16 Skrevet 2. juli 2009 Er det en helt ny bok av henne, Renate77? har lest alle andre og kan ikke huske å ha hørt om denne...elsker Liza Marklund sine bøker.
OsloMor Skrevet 2. juli 2009 #17 Skrevet 2. juli 2009 Rutletutt, vi er to. Har stor sympati med deg, hadde du virus på balansenerven? Uansett ikke gøy, håper du friskner til fort:-)!
*Rutletutt* Skrevet 2. juli 2009 #18 Skrevet 2. juli 2009 Stemmer det, ja:o( Er så lei....håper det snart forsvinner og at jeg kan lese igjen - savner det. Håper nakken din snart blir bedre da, hva har skjedd?
OsloMor Skrevet 2. juli 2009 #19 Skrevet 2. juli 2009 Overbelastning av noe slag, som har medført betennelseslignende tilstand:(. Ikke morsomt, er også ganske lei. Blir så deppa av ikke å fungere 100% også.
*Rutletutt* Skrevet 2. juli 2009 #20 Skrevet 2. juli 2009 Au-au - det høres ikke godt ut:o( Håper du snart blir kvitt det. Ikke gøy å ikke fungere 100%, nei...(
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 2. juli 2009 #21 Skrevet 2. juli 2009 Rutletutt: Nei boken er ikke ny. Jeg leste den for et halvt år siden. Du MÅ bare skaffe deg den! )
Mille** Skrevet 2. juli 2009 #22 Skrevet 2. juli 2009 Den leste jeg i fjor, nå har jeg blitt hekta på Camilla Läckberg sine bøker. Er veldig glad i krim. )
*Rutletutt* Skrevet 2. juli 2009 #23 Skrevet 2. juli 2009 Ja, det skal jeg:o)))) Gleder meg til jeg kan lese den allerede:o)
*Rutletutt* Skrevet 2. juli 2009 #24 Skrevet 2. juli 2009 Ja, jeg elsker de bøkene også - har lest alle bortsett fra den siste...fordi jeg ikke klarer det enda, men jeg har i det minste mange gøye bøker å glede meg til når jeg klarer å lese igjen;o) Liker også Arnaldur Indridasson, Chris Tvedt og Val McDermid -veldig bra krim!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå