Anonym bruker Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 Jeg fødte for 6uker siden, en fin fødsel uten komplikasjoner. Gikk noen dager før jeg gikk ordentlig på do, fordi jeg tømte meg skikkelig før fødselen. Når jeg først gikk på do var jeg hard i magen, å vært det siden, mulig en type stress pga ny hverdag? 5 ganger har jeg fått skikkelige kramper (kjennes ut som en rie bare at øverst i magen) som varer i ca 30min, dette kommer ca 5-10min etter jeg har vært på do. Når det kommer vet jeg ikke hvor jeg skal gjøre av meg, svetter, skjelver og er helt ute, må virkelig konsentrere meg om å puste. Ligge, sitte, stå... alt er uaktuellt, vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Blir utrolig sliten etterpå, kroppen er helt kjørt! Er ikke helt ferdig med renselsen enda, ikke vet jeg om det har noe med saken å gjøre? Livmoren trakk seg fort sammen, så ikke ut som at jeg hadde vært gravid i det hele tatt. Prøver å spise fiber og sunnt. Ser ikke noe grunn til at magen skal vrenge seg så intenst. Skal bestille 6ukers kontroll snart, så skal til legen uansett.Har snakket med en lege, det er visst ikke farlig dersom det gir seg etter 30min. Er det noen som har opplevd dette? Lurer virkelig på hva dette er
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå