Vrimle Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 Blir helt stresset jeg! Ombestemmer meg hele tiden... Nå står jeg mellom førskolelærer med natur og friluftslinje eller førskolelærer med internasjonal forståelse og flerkulturelt arbeid. Hva tror dere? Har bare en halvtime igjen jeg kan gjøre om hva jeg skal ha på 1.valg..uff dette er vanskelig!
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 1. juli 2009 #2 Skrevet 1. juli 2009 oj, det forstår jeg er vanskelig personlig så ville jeg følt at natur og frilufslinje var mest intresang og tenker at det nok vil være en økt interesse for det i årene som kommer. men samtidig er det jo helt sikkert veldig behov for flerkulturel fokus også, og jeg vil tenke at det ser enda bedre ut på en cv.
Vrimle Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2009 Tenker det samme som deg:) Liker friluftsliv godt, men så tenker jeg at det blir flere og flere med annen bakgrunn en oss, så da kunne det vært kjekt med den andre linja også. Det som stopper meg mest der er at det er praksis periode i utlandet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå