babymaker med 2 små jenter! Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 Liker ikke at det er så stille jeg.. nytter jo ikke å be om respons lenger.. Jeg har hjertelyd og kjenner små bevegelser ca 4 ganger i løpet av dagen. men det er ett dult så er det stille liksom.. Flere som har det sånn nå helt på slutten?
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 1. juli 2009 #2 Skrevet 1. juli 2009 merker at han ikke har så stor plass lengre da, Kjenner sånne rolige bevegelser, men mere enn ett dytt. Hvor langt er du på vei da? Hvis du er bekymret, ring til føden da, og få sjekket det ut! Bedre enn å bekymre seg ihvertfall.
babymaker med 2 små jenter! Skrevet 1. juli 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. juli 2009 Jeg har 14 dager igjen,,, Har baby watcher og hører hjertelyd som er fin.. så jeg er egentlig ikke så engstelig.. er bare litt ekkelt når det er så stille inni der..
vaskedama+♂ 09 og 11 Skrevet 1. juli 2009 #4 Skrevet 1. juli 2009 ja, er man vant til mye liv, og det plutselig stilner av, er det ikke rart man tenker litt ekstra over det. Merker jeg sitter og tenker over sist jeg kjente liv, og så plutselig er det masse bevegelser inni der!
AdrenaLine Skrevet 2. juli 2009 #5 Skrevet 2. juli 2009 Samme her. Er i uke 38 nå så tror vi er kommet ganske likt. Begynte å bli rolig i forrige uke og nå på tirsdag dro jeg inn på riksen. To sparkeprøver og en ultralyd, men jenta var i helt fin form. Hørte på maskinen at hun sparket masse selv om jeg ikke merket noe så hun har lagt seg på en litt annen måte... Ta kontakt med sykehuset om du er i tvil. Mye bedre å dra inn en gang for mye enn en gang for lite!
Lykke X 4 Skrevet 2. juli 2009 #6 Skrevet 2. juli 2009 Jeg vil anbefale deg å ta kontakt med fødeavdelingen. Man skal ikke ta vesentlig reduksjon i barnets akktivitet som noe "normalt" mot slutten av sv.skap, før man har fått bekreftet at alt er OK. Mindre bevegelse kan være et tegn på at barnet ikke har det helt bra i magen, og det bør være opp til føden å vurdere i det enkelte tilfelle. Masse lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå