ღMorgenSolღ Skrevet 1. juli 2009 #1 Skrevet 1. juli 2009 Har dere fortalt det til familie, venner og bekjente?? Hvilken uke sa dere det, og hvordan? Er jo enda tidlig, er 11+4 idag, føler jeg må fortelle det til venninner snart hvertfall...
Ishavspia Skrevet 2. juli 2009 #2 Skrevet 2. juli 2009 Vi har så smått begynt å fortelle det til folk. De på min jobb fikk vite det da jeg var 6 uker på vei, fordi jeg var så dårlig. Ellers har vi kun sagt det til nær familie (foreldre, søsken og besteforeldre på begges sider), men når jeg er bikket over 3 mnd blir det nok fortalt til de resterende også=) Akkurat nå er jeg litt over 8 uker.
JIPPI:) nr 3 i 2010:) Skrevet 2. juli 2009 #3 Skrevet 2. juli 2009 Heia! fortalte det til mine to nermeste venninner med en gang så forenldrene våre i mellom uke 8-9. nå er det noen venner til som vet, men de har fått beskjed om å holde tett enda en stund. Vi bor på ett lite sted der slike nyheter spres som ild i tørt grass. Vi har trff for gravide her i kommunene - hadde tenkt å bae dra sammen med ei venninne dit en dag - uten at de andre der viste noe. leder meg. 10+1 i dag. Tvitvi til alle andre heldige gravide.
aloha83 Skrevet 2. juli 2009 #4 Skrevet 2. juli 2009 Heisann! Min beste venninne(og forlover) + søsteren til mannen visste det med en gang, og foreldrene våre fikk vite det i uke ni. Ble sykemeldt fra jobb i går så da ble det fortalt til sjefen også, men ikke alle de andre. Er i dag 10+3 og så lille-gull på UL i går. Masse aktivitet, og det så veldig bra ut. Resten får nok vite det etter uke 12 hvor ting er 'helt' sikkert.
Guttemammatil2 Skrevet 2. juli 2009 #5 Skrevet 2. juli 2009 Hei SSO Det er egentlig aldri for sent eller tidlig til å fortelle, det kan jo skje noe etter uke 12 også. Vi fortalte det til hans foreldre i uke 7 og mine i uke 9, har fortalt det til noen av mine nermeste venninder og til noen på jobb uke 10 siden jeg skal slutte her og ønsker å fortelle til de fleste personlig Det kan være greit å ha noen å lene seg på om noe skal gå galt, men jeg har sagt at dette skal holdes tett frem til jeg har vært på den obligatoriske ul i uke 18-20. Jeg har også fått en del mage, så det er vel ikke lenge igjenn før resten skjønner det ;D Lykke til videre Klemmer
paper Skrevet 4. juli 2009 #6 Skrevet 4. juli 2009 Heisann!! Er nok individuelt når man sier noe..;vi venter til rundt uke 16-20 eller noe.. Men;hva noen tror eller har sett er noe annet...hmm...kvinnelig intuisjon,tenker på kollegaer og sånn.. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå