Gå til innhold

Fortelle,,

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har dere fortalt det til familie, venner og bekjente??

Hvilken uke sa dere det, og hvordan?

Er jo enda tidlig, er 11+4 idag, føler jeg må fortelle det til venninner snart hvertfall...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har så smått begynt å fortelle det til folk. De på min jobb fikk vite det da jeg var 6 uker på vei, fordi jeg var så dårlig. Ellers har vi kun sagt det til nær familie (foreldre, søsken og besteforeldre på begges sider), men når jeg er bikket over 3 mnd blir det nok fortalt til de resterende også=)

Akkurat nå er jeg litt over 8 uker.

Skrevet

Heia!

fortalte det til mine to nermeste venninner med en gang :) så forenldrene våre i mellom uke 8-9. nå er det noen venner til som vet, men de har fått beskjed om å holde tett enda en stund. Vi bor på ett lite sted der slike nyheter spres som ild i tørt grass.

Vi har trff for gravide her i kommunene - hadde tenkt å bae dra sammen med ei venninne dit en dag - uten at de andre der viste noe. leder meg.

10+1 i dag.

Tvitvi til alle andre heldige gravide.

Skrevet

Heisann!

Min beste venninne(og forlover) + søsteren til mannen visste det med en gang, og foreldrene våre fikk vite det i uke ni.

Ble sykemeldt fra jobb i går så da ble det fortalt til sjefen også, men ikke alle de andre. Er i dag 10+3 og så lille-gull på UL i går. Masse aktivitet, og det så veldig bra ut. :)

Resten får nok vite det etter uke 12 hvor ting er 'helt' sikkert.

Skrevet

Hei SSO

Det er egentlig aldri for sent eller tidlig til å fortelle, det kan jo skje noe etter uke 12 også. Vi fortalte det til hans foreldre i uke 7 og mine i uke 9, har fortalt det til noen av mine nermeste venninder og til noen på jobb uke 10 siden jeg skal slutte her og ønsker å fortelle til de fleste personlig :D

Det kan være greit å ha noen å lene seg på om noe skal gå galt, men jeg har sagt at dette skal holdes tett frem til jeg har vært på den obligatoriske ul i uke 18-20. Jeg har også fått en del mage, så det er vel ikke lenge igjenn før resten skjønner det ;D

Lykke til videre

Klemmer

Skrevet

Heisann!!

Er nok individuelt når man sier noe..;vi venter til rundt uke 16-20 eller noe..

Men;hva noen tror eller har sett er noe annet...hmm...kvinnelig intuisjon,tenker på kollegaer og sånn..

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...